مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بیرجند ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز و پس از طی خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس ختم خواهد شد.

به گزارش “پیام خاوران” حجت الاسلام والمسلمین محسن مشرفی، صبح امروز در سومین جلسه برنامه ریزی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان اظهار داشت: هدف والایی که از این جلسات برنامه‌ریزی دنبال می‌کنیم رشد همه جانبه آحاد جامعه است که این هدف، هدف والای انقلاب اسلامی و هدف اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: ایام الله فرصت نابی جهت استفاده در راستای تبیین اهداف انقلاب اسلامی است و توجه به اهداف در برنامه‌ها باعث جهت دهی به امور است.

مشرفی در زمینه مراسم دهه مبارک فجر گفت: در شرایطی که بیشترین سرمایه گذاری دشمن از طریق فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای است یکی از اهداف مهم در برنامه‌ها، انعکاس حضور پرشور، وحدت کلمه و شکوه همبستگی است و باید سعی ما در برنامه‌ها و جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایجاد روحیه نشاط و شادی و امید آفرینی باشد.

وی ضمن تاکید بر مردمی‌سازی و توجه به نقش آفرینی جوانان و نوجوانان افزود: محتوای شعارها و پیام ها باید مطابق با اهداف و در راستای خنثی سازی هجمه‌های ماههای گذشته دشمنان و در راستای تکریم قران کریم، جایگاه ولایت و رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پرچم و جایگاه زن در اسلام باشد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ادامه داد: در طول ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی گذشته است زحمات و تلاش‌های زیادی کشیده شده و زیرساخت‌های مختلفی فراهم شده است و بر اساس اسناد کلان بالا دستی و سیاست‌های کلان وظایفی برای هر دستگاهی مشخص و ابلاغ شده که باید تمام دستگاه‌ها بر اساس قانون در چارچوب‌های مشخص شده، در گام دوم انقلاب و در مقابل دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی متحد عمل کنیم تا ضمن جلوگیری از کارهای موازی هر چه بیشتر به هدف والای انقلاب اسلامی برسیم.

بیشتر بخوانید   6 هزار بسیجی جهادگر در خراسان جنوبی به مردم خدمت ارائه می‌دهند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی همزمان با سراسر کشور در سطح استان نیز روز ۲۱ بهمن راس ساعت ۲۱:۰۰ انجام خواهد شد و مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال در شهر بیرجند ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان شهدا آغاز و پس از طی خیابان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش و خیابان پاسداران به میدان قدس ختم خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها