افتتاح همزمان ۱۹ پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند در روستای حاجی آباد + عکس

همزمان با چهل وچهارمین فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری همزمان از ۱۹پروژه مدیریت توزیع برق شهرستان بیرجند با حضور معاون عمرانی فرماندار، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی بخشدار، دهیار و شورای روستای حاجی آباد آغاز شد.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند در این  مراسم گفت: ۱۸ هزار متر شبکه فشار متوسط، بهره‌برداری از ۴۳ هزار متر شبکه فشار ضعیف، احداث ۲۶۰۰ متر شبکه روشنایی معابر، نصب ۳۲ دستگاه ترانسفورماتور،  تعویض و نصب ۱۰۳۷ دستگاه چراغ LED در شهرستان بیرجند به صورت همزمان به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا عبدی به پروژه‌های شاخص افتتاح شده اشاره کرد و گفت: احداث شبکه و ترانس به منظور تامین روشنایی، تامین برق شهرک و اصلاح شبکه روستای حاجی آباد با اعتباری بالغ بر۲۶ میلیارد و ۱۳۲ میلیون ریال اجرا شده است.

وی افزود: در این طرح ۴دستگاه پست هوایی، ۱۰۵۱ متر شبکه فشار متوسط و ۳۳۶۴  متر شبکه فشار ضعیف و ۹۶۰ متر شبکه روشنایی اجرا شده  که با بهره برداری از آن ۶۴۰۰ نفر از نعمت نیروی برق برخوردار شدند.

هزینه ۲۵۰ میلیارد ریالی برای پروژه‌های برق رسانی شهرستان بیرجند

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند به احداث شبکه روشنایی معابر و نصب چراغ ال ای دی به منظور تامین روشنایی روستاهای شهرستان بیرجند اشاره کرد و گفت: ۵۷۲ متر شبکه روشنایی و نصب ۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و۷۵۳ میلیون ریال اجرا شده که ۵۶۰۰ نفر از نعمت برق بهره‌مند شدند.

عبدی اظهار کرد: احداث و ترمیم ۲ دستگاه پست هوایی، ۱۸۲ متر شبکه فشار متوسط و ۱۹۱۶  متر شبکه فشار ضعیف واحداث ۳۰۳ متر شبکه روشنایی بخش دیگری از پروژه هایی افتتاح شده در شهرستان بیرجند است که ۱۶ میلیارد و۱۲۶ میلیون ریال برای اجرای آن هزینه شده و ۳۲۰۰ نفر از نعمت آن برخوردار شدند.

بیشتر بخوانید   سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی برای اجرای پروژه بزرگ تقویت روشنایی معابر اصلی شهر بیرجند

وی به تبدیل ۲۱ هزار متر شبکه فشار ضعیف به کابل خود نگهدار در سطح شهرستان بیرجند به منظور افزایش ایمنی و اصلاح شبکه  اشاره کرد گفت: برای اجرای این پروژه ۳۲ میلیارد و۷۹۷ میلیون ریال سرمایه گذاری شده که با بهره برداری از آن ۴ هزار نفر جمعیت از نعمت آن بهره مند شدند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان بیرجند اظهار کرد: پروژه اصلاح روستایی معابر و تعریض ۹۵۷ دستگاه چراغ گازی به الی ای دی با نصب ۶۰ دستگاه ال ای دی و احداث ۴۱۷ متر شبکه روستایی معابر با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۱۲۹ میلیون ریال افتتاح شد.

عبدی از افتتاح شبکه فشار متوسط به منظور افزایش قابلیت اطمینان و مانور فیدرهای فشار متوسط در مسیر جاده شوشود با احداث ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشار متوسط خبر داد و گفت: ۱۳ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال برای اجرا این پروژه هزینه شده و ۴ هزار و ۸۰۰ نفر جمعیت از نعمت نیروی برق برخوردار شدند.

وی به احداث شبکه و ترانس به منظور تامین روشنایی، تامین برق متقاضیان و اصلاح شبکه روستای امیرآباد با احداث و ترمیم ۲ دستگاه پست هوایی، ۵۰۸ متر شبکه فشار متوسط و یک هزار و ۶۸۷ متر شبکه فشار ضعیف اشاره کرد و گفت: ۱۶ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال برای اجرای این پروژه سرمایه گذاری شده و ۳ هزار و ۴۰۰ نفر از جمعیت ساکن در این منطقه از نعمت برق بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: این پروژه‌ها  با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال در سطح شهرستان بیرجند اجرا شده است.

بیشتر بخوانید   افتتاح پروژه احداث روشنایی حدفاصل میدان زینبیه تا دبیرستان حجت شهر مود + عکس

ساره گیوکی

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها