مشکلات واحدهای تولیدی خراسان جنوبی بررسی شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بعضی از صاحبان واحدهای تولیدی استان در سفر دوم رئیس جمهور به استان درخواست‌های خود را ارائه کردند که این درخواست‌ها در جلسه امروز ستاد تسهیل بررسی و پیگیری شد.

به گزارش “پیام خاوران“، جواد اشرفی ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: همه مصوبات این کارگروه که در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی لازم الااجرا است مگر این که ثابت شود که این مصوبات برخلاف قوانین موجود است.

به گفته وی در صورتی که فرد یا بانکی نسبت به مصوبه این کار گروه اعتراضی داشته باشد باید در مدت ۱۰ روز اعتراض خود را ارائه کند تا مورد بررسی قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هدف از طرح مشکلات واحدهای تولیدی استان این است که هر طوری شده به واحدهای تولیدی دارای مشکل کمک کنیم تا مشکلات آنها رفع شود.

وی تصریح کرد: بعضی از صاحبان واحدهای تولیدی خراسان جنوبی در سفر دوم رئیس جمهور به استان درخواست‌های خود را در زمینه مشکلات موجود در واحد تولیدی خود ارائه کردند که این درخواست‌ها از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای بررسی در این کارگروه برای ما ارسال شده که نتیجه بررسی خود را باید در قالب گزارشی برای تهران ارسال کنیم.

اشرفی ادامه داد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تلاش می‌شود تا مشکلات واحدهای مورد نظر با همکاری دستگاه‌های اجرای استان مرتفع شوند که مدیران این دستگاه‌های اجرایی همکاری خوبی در این زمینه دارند.

شایان ذکر است؛ در این جلسه مسایل و مشکلات مربوط به برخی واحدهای تولیدی استان در حوزه های امور مالیاتی، تأمین اجتماعی، تسهیلات و … بررسی شد.

انتهای پیام/ ۲۵۱

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   زرشک خراسان جنوبی در سبد خرید حمایتی جهاد کشاورزی قرار می‌گیرد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها