۱۸۴ دانش آموز دختر خراسان جنوبی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز اولین کاروان دانش آموزی در قالب ۱۸۴ دختر با ۴ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در آیین بدرقه و اعزام دانش اموزان دختر پایه متوسطه به اردوی راهیان نور اظهار داشت: لازم است دانش آموزان و نسل جوان ما به مناطق هشت سال دفاع مقدس بروند تا واقعیت‌ها را ببینند و از آنچه دشمن به صورت وارونه در فضا‌های مختلف منتشر می‌کند، تاثیر نپذیرند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: آنها باید به این مناطق بروند از این فرصت برای آشنایی و انس با شهدا استفاده کنند و واقعیت‌ها را ببینید.

وی بیان کرد: امروز اولین کاروان دانش آموزشی شامل ۱۸۴ نفر به اردوی راهیان نور اعزام شدند و از پنجم تا بیستم اسفند نیز یک هزار و ۲۰۰ دانشجو به راهیان نور اعزام خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: اولین کاروان اعزامی به راهیان نور شامل ۱۸۴ دانش آموز دختر پایه متوسطه می‌شود که در قالب ۴ اتوبوس به این سفر معنوی می‌روند.

سید علیرضا موسوی‌نژاد افزود: این سفر ۵ روزه است و در استفند ماه نیز ۱۸۴ دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: امروز استکبار در قامت جنگ ترکیبی اقتصادی، فرهنگی، اعتقادی، تبلیغاتی و نظامی به نبرد با ارزش‌ها، دستاورد‌ها و باور‌های مردم مسلمان ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: دانش آموزان در این اردوی ۵ روزه از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس در شلمچه، دهلاویه، هویزه، خرمشهر و طلائیه بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   29 هزار زائر اولی از خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها