فروش اینترنتی بلیت ‌نوروزی اتوبوس در خراسان جنوبی  آغاز شد

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی، از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی از اول اسفند ماه سال جاری در سطح استان خبر داد. 

به گزارش “پیام خاوران” محمد حاجی صفری صبح امروز در بازدید از پایانه حمل و نقل مسافر در بیرجند اظهار داشت: فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از اول اسفند، به صورت اینترنتی آغاز شده و از ۷ اسفند ماه نیز به صورت توأمان اینترنتی و حضوری از طریق سایت‌های معتبر و نیز در محل دفاتر فروش بلیت، دفاتر شرکت‌های حمل و نقل مسافر مستقر در پایانه‌های عمومی و خصوصی استان آغاز می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی با اشاره به فراهم کردن زمینه مناسب برای انجام سفری ایمن و مطلوب برای مردم در تعطیلات نوروز ، یادآور شد: در حال حاضر ۷۷۸ دستگاه انواع ناوگان مسافری شامل؛ ۲۷۹ دستگاه اتوبوس، ۲۲۹ دستگاه مینی‌بوس و ۲۷۰ دستگاه سواری در سطح استان آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.

وی ادامه داد: بیش از یک هزار و ۴۶۴ راننده در  ۴۴ شرکت، موسسه و شرکت حمل ‌و نقل فعالیت داشته و مسئول ارائه خدمت در حوزه حمل و نقل عمومی مسافری هستند.

حاجی صفری در بخش جابجایی مسافر به اقدامات خوبی به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مسافرین از جمله راه‌اندازی سامانه لیست انتظار مسافرین در بستر سامانه‌های فروش بلیت اینترنتی به آدرس www.payaneha.ir  و www.payaneha.com  ، استفاده از Qr-code  بر روی تمامی بلیت‌های صادره به منظور تسهیل در دسترسی مسافرین به اطلاعات سفر ( شامل؛ مبدأ- مقصد- شرکت مسافربری و …) در زمان ثبت اطلاعات از طریق سامانه ۱۴۱ راه‌اندازی خدمات درب به درب ناوگان کرایه عمومی برون شهری و حذف فیزیکی صورت وضعیت مسافر اشاره کرد و افزود: بخش حمل و نقل مسافر، استان با تمامی ظرفیت، ارائه خدمت به مسافرین و زائران محترم در زمان طرح جابجایی مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید   نامگذاری بیش از 26 هزار نفر به نام معصومه در خراسان جنوبی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: سامانه تلفن گویا و وب سرویس ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافرین است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها