واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی کشور الکترونیکی شد

معاون توسعه مدیریت ومنابع سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی کشوربا بیان اینکه تمام فرایند واگذاری زمین در شهرک های صنعتی کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود گفت: سایر فرایندها وخدمات نیز به تدریج به این روند افزوده می شود.

به گزارش “پیام خاوران” رضا شجاعی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی بر توسعه قانون‌مداری در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و اظهار داشت: می‌طلبد تا علاوه بر خدمت صادقانه در راستای قانون مداری و شفافیت قدم برداریم.

وی با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی به صورت ویژه پیگیری می‌شود، افزود: امسال ۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به شرکت شهرک‌های استان خراسان جنوبی برای توسعه زیرساخت‌ها پرداخت شده است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران یکی از برنامه‌های جدی این سازمان را شناسایی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی عنوان کرد و افزود: فعال‌سازی واحدها راکد از طریق رفع مشکلات آنها با تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌ طور جدی باید دنبال شود.

شجاعی خواستار بهره‌گیری از توان‌بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای توانمندسازی ظرفیت‌های موجود از طریق آموزش و توانمندسازی واحدهای صنعتی، تورهای صنعتی، صادرات و برقراری و تعامل با دانشگاه‌ها شد و گفت: می‌توان در مناطقی که دارای جمعیت زیاد و ظرفیت مناسب برای ایجاد بنگاه‌های کوچک است، نواحی صنعتی را ایجاد تا زمینه اشتغال برای جوانان منطقه فراهم شود.

وی با تاکید بر تکریم و احترام ذی‌نفعان شرکت‌های استانی افزود: صاحبان صنایع ولی‌نعمت ما هستند و همه هم‌وغم ما باید تکریم و حمایت از آنان باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه برای توسعه استان باید گام‌های ارزنده‌ای برداشته شود گفت: خراسان جنوبی در حال توسعه و پیشرفت است.

جواد اشرفی با بیان اینکه باید در قائده و چارچوب مشخص حرکت کرده و گام‌های بلندی برای توسعه استان برداریم تصریح کرد: باید با عزم و اراده و پشتکار این کار انجام شود.

بیشتر بخوانید   مشکل ۱۷ ساله اراضی پادگان بیرجند رفع شد

وی با تاکید براینکه باید کار متفاوت در استان انجام شود تصریح کرد: فضای کار، تلاش و همدلی در استان خوب است و دستگاه‌های خدمات رسان استان آماده همکاری هستند و باید همگرایی‌ها توسعه یابد.

در این مراسم مهدی پارسا گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان جنوبی ارائه داد.

در پایان این مراسم نیز از خدمات ۳ ساله مهدی پارسا قدردانی و در  حکمی از سوی علی رسولیان معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، سیدعلی امیرآبادی زاده به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها