توسعه وتکمیل نمایشگاه بین المللی خراسان جنوبی شتاب می گیرد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی با بیان اینکه توسعه بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله بخش گردشگری در دستور کار قرار دارد گفت: زیر ساختهای این بخش در یکسال آینده تکمیل می شود.

به گزارش ” پیام خاوران “ سامان لشکری  براهمیت صنعت نمایشگاهی در رونق اقتصادی، تقویت صادرات غیرنفتی و توسعه گردشگری تاکید کرد واظهار داشت: درسه سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، نمایشگاه بین المللی این استان، آسیب فراوانی دیدو آنگونه که باید به آن توجه نشده است.

وی با بیان اینکه صنعت نمایشگاهی یک زیرساخت مهم اقتصادی است و به نگاه زیر ساختی نیاز دارد تصریح کرد:برگزاری نمایشگاه‌ها یکی از ابزارهای مهم در شناسایی نیاز مشتریان و معرفی توانمندی‌های واحدهای تولیدی و خدماتی به بازارهای مختلف است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی اظهارکرد: علی‌رغم پیشرفت فناوری‌های نوین و رشد فزاینده فضای مجازی در سال‌های اخیر، هنوز نمایشگاه‌ها حرف اول را در تبلیغات و خرید و فروش کالا می‌زنند.

وی با بیان اینکه شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی از سال ۱۳۸۵در شهرستان بیرجند تاسیس شده است بیان کرد: امسال با کمرنگ شدن بیماری کرونا، این نمایشگاه جلوه و چهره بهتری به خود گرفته و توانستیم ۱۰نمایشگاه مختلف را در استان برگزار کنیم .

لشکری با اشاره به اینکه برگزاری ۲۰ نمایشگاه در تقویم سال آینده شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی قرار دارد اظهار داشت: اولین نمایشگاهی که پس از کمرنگ شدن بیماری کرونا در استان برگزار شد نمایشگاه صنعت ساختمان بود که بازخورد بسیار خوبی در سطح استان داشت.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی از ۱۶ لغایت ۲۲ اسفندماه جاری درسایت شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری استانداری ،اتاق تعاون، جهاد کشاورزی وصنعت ومعدن برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی به همت اتاق تعاون استان برگزار می‌شود گفت: این نمایشگاه در زمینی به مساحت ۶ هزار متر برپا می شود که در فضای ۳ هزار متری آن ۲۱۰ غرفه ۱۲ متری آجیل،خشکبار وشیرینی جات با حضورکسبه استان برپا می شود.

بیشتر بخوانید   فیلم "موقعیت مهدی" در 7 نقطه از خراسان جنوبی اکران شد

لشکری گسترش روزافزون اهمیت نمایشگاه‌ها در توسعه و رونق اقتصادی، لزوم توجه بیش از پیش به بخش نمایشگاهی و رونق بخشیدن به صنعت نمایشگاهی را مورد تاکید قرار داد وگفت: بسیاری از مشاغل خانگی و خرد با حضور در نمایشگاه دیده می‌شوند و برای ادامه کار، هدف می‌گیرند.

وی با بیان اینکه در شرکت نمایشگاه‌های خراسان جنوبی پلن‌های گردشگری درنظر گرفته شده تا افرادی که متقاضی بازدید از نمایشگاه هستند از مکان‌های تفریحی نیز استفاده کنند اظهارکرد:به دلیل بیماری کرونا بخش های گردشگری آماده نشده است واین مهم در برنامه کاری نمایشگاه قرار دارد تا یکسال آینده اجرایی شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اقداماتی برای توسعه وآسفالت پارکینگ‌ها، ورودی نمایشگاه و عملیات روشنایی جاده علی آباد در ۲۲ بهمن ماه صورت گرفته است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها