رانندگان متخلف خودروهای دولتی دو برابر جریمه می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت:مردم انتظار ندارند خودروهای پلاک دولتی تخلف کنند لذا در صورت مشاهده تخلف از رانندگان خودروهای دولتی جریمه دو برابری اخذ می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” ناصر ناصری جازار ظهر امروز در شورای اداری استان به برگزاری اولین یادواره شهدای منتسب به وزارت کشور با دستور استاندار اشاره کرد و اظهار داشت: تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در محوطه استانداری و برگزاری مراسم سوم، هفتم و چهلم این شهید گرانقدر از دیگر اقدامات فرهنگی مهم در سال جاری بود.

وی با بیان اینکه دیدار صمیمی و خصوصی با فرزندان شهدا و جانبازان هم همواره در دستور کار است، خاطرنشان کرد: از مدیران دولت انقلابی و مردمی انتظار می رود که به مسئله ایثار و شهدا توجه ویژه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی عنوان کرد: حضور پررنگ در یادواره های شهدا و توجه به شهدای منتسب به هر دستگاه اجرایی مورد تأکید است زیرا برکات این اقدام فرهنگی بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی با تأکید بر اقامه نماز اول وقت، افزود:این فریضه الهی در دین جایگاه ویژه ای دارد زیرا موجب همدلی و همراهی شده و سعادت فرد را به دنبال دارد.

ناصری با ذکر این نکته که انتظار است مدیران دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به مسئله نماز اول وقت در دستگاه‌های اجرایی توجه کنند، اظهار داشت: بهترین راه تشویق کارکنان به نماز اول وقت، مشارکت مدیران و معاونان در نماز جماعت است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: دستگاه‌های اجرایی در بحث اقامه نماز اول وقت توسط ستاد اقامه نماز ارزیابی می‌شوند.

ناصری افزود: در جریان سفر رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی دستگاه‌های اجرایی به خوبی پای کار آمدند و دانشگاه پیام نور با ساماندهی ستاد ارتباطات مردمی، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی و شهرداری همکاری بیشتری داشتند.

بیشتر بخوانید   صنعت برق ایران در مسیر بالندگی توسعه و پیشرفت+پوستر

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بیرجند، اداره کل حمل و نقل و راهداری و فنی و حرفه‌ای هم در این زمینه مشارکت خوبی داشتند، ادامه داد: در زمینه بحران انرژی هم دانشگاه علوم پزشکی ، بانک ملی و دانشگاه آزاد بهترین عملکرد را برای استفاده از سوخت جایگزین داشته‌اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عدم حضور مدیران در شورای اداری اصلاً قابل پذیرش نیست، گفت: تذکری از نیروی انتظامی مبنی بر تخلفات رانندگان دولتی داشته‌ایم که این موضوع هم اصلاً پذیرفتنی نیست زیرا رعایت مقررات رانندگی موجب انضباط ترافیکی می‌شود.

به گفته وی؛ مردم انتظار ندارند خودروهای پلاک دولتی تخلف کنند لذا در صورت مشاهده تخلف از رانندگان خودروهای دولتی جریمه دو برابری اخذ می‌شود.

ناصری با بیان اینکه بانک ملت در پرداخت تسهیلات سفر رئیس جمهور همراهی خوبی داشته، تأکید کرد: مدیران تا پایان فروردین فرصت دارند به درخواست‌های مردمی در سفر رئیس جمهور پاسخ دهند.

برگزاری جشنواره دفاع مقدس دانش‌آموزی با حضور ۴۰۰۰ نفر در مرکز استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال جاری با جنگ ترکیبی بی‌سابقه دشمن مواجه بودیم در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان به استناد فرمایشات رهبری، جهاد تبیین فریضه قطعی و فوری است بنابراین تبیین اقدامات دولت و دستاوردهای نظام برای امیدبخشی به جامعه در دستور کار قرار گرفت.

محمدرضا طالبی با اشاره به اینکه رویکرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دهه فجر مردمی بود و دستگاه‌های اجرایی اقدامات پشتیبانی داشتند، افزود: ۸۵۰ عنوان برنامه شاخص در زمینه‌های مختلف به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امسال شامل ۱۷ هزار ریز برنامه برگزار شد.

بیشتر بخوانید   توقیف سواری سمند با 633 کیلو حشیش در خراسان جنوبی

وی خاطرنشان کرد: همزمان با دهه فجر امسال هزار و ۲۵۲ پروژه با اعتبار پنج هزار و ۴۳۲ میلیارد تومان در این استان افتتاح یا کلنگ‌زنی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های دهه مهدویت نیز با رویکرد مردمی و نشاط اجتماعی برگزار شد عنوان کرد: همچنین جشنواره شاد دفاع مقدس دانش‌آموزی با حضور چهار هزار نفر در مرکز استان برگزار شد و اکنون هم در سطح شهرستان‌ها در حال برگزاری است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه امسال در برنامه‌های دهه فجر و جشن‌های نیمه شعبان با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هیچ مسئله امنیتی در خراسان جنوبی نداشتیم.

طالبی با اشاره به اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم، افزود: در همین راستا احتمال اقدامات ضد امنیتی دشمن وجود دارد که در این جهت همگان باید هوشیاری لازم را داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجتماع‌هراسی و اختلال در روند آموزشی مدارس در برخی استان‌ها را شاهد بودیم، متذکر شد: در این زمینه در خراسان جنوبی هم کمیته امنیتی تشکیل شده و به متولیان امر راهنمایی‌های لازم برای مقابله با اقدمات احتمالی داده شده است.

انتهای پیام/ ۲۵۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها