جوانان برتر خراسان جنوبی تقدیر شدند

در جشنواره “جوانان برتر ایران زمین”، جوانان برتر خراسان جنوبی در حوزه‌های مختلف تقدیر و تجلیل شدند.

به گزارش “پیام خاوران“، سید محمد رضا طالبی در جشنواره “جوانان برتر ایران زمین” اظهار داشت: جامعه ما به جوانان ارزشی، انقلابی و آگاه برای پیشرفت ایران عزیز نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران چند مؤلفه قدرت داریم، تصریح کرد: جوانان یکی از مؤلفه های قدرت ایران هستند و اگر نیروی جوان با انگیزه، خلاق و با استعداد داشته باشیم، جامعه ما سرزنده خواهد بود و در مسیر پیشرفت حرکت خواهد کرد.

به گفته وی؛ جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند و از شور، نشاط و توان جوانی به عنوان سرمایه بزرگی برای تکامل خود استفاده کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خراسان جنوبی، رعایت شئونات اسلامی را به عنوان یکی از شاخصه های جوان متعهد انقلابی و ایرانی یاد کرد.

به گفته وی؛ با وجود اینکه در تحریم قرار داشتیم، جوانان ما در حوزه های هسته ای ، پزشکی و… حرف برای گفتن دارند.

طالبی با بیان اینکه خون پاک و مطهر جوانان دوران دفاع مقدس، ایران را بیمه کرده، اظهار کرد: بخشی از موفقیت های بسیار ایران اسلامی مرهون زحمات جوانان انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه باید در زمینه دشمن شناسی به خوبی کار کنیم تا به موقع بتوانیم دست رد بر سینه دشمنان بزنیم  افزود: فضای مجازی یکی از دشمنان مردم ایران است که باید با بصیرت به یاوه گویی های دشمن در این بستر جواب کوبنده ای بدهیم.

در این جشنواره ۱۲ جوان برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر و تجلیل شدند.

ایمان نیک شعار در حوزه قرآنی، جعفر عباسی در حوزه ادبیات، حسین نارمنجی در حوزه فیلم، فاطمه ابرو فراخ در زمینه موسیقی، حمید کاظمی تبار کنشگر فعال رسانه و فضای مجازی، امیر حسین مقری به عنوان فعال اجتماعی، مهلا یوسفی در حوزه هنرهای تجسمی، مهدی وثیق خادم اهل بیت، صادق پاسبان در حوزه کار آفرینی، فرهاد فخیم زاده در حوزه دانش بنیان، رامین اژدری جوان دارای توانایی خاص و مهسا کدخدا در حوزه ورزش با اهدای لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

بیشتر بخوانید   مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی منصوب شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها