مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی منصوب شد

آیین تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و جامعه ورزشی خراسان جنوبی برگزار شد و محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان معرفی شد.

به گزارش “پیام خاوران” سید محمدرضا طالبی امروز در جلسه تکریم و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی اظهار داشت: سلامت جسم و روح و عقل ما در نتیجه ورزش به وجود می‌آید و برای پویایی در زندگی باید بخشی از زندگی خود را به ورزش اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم اهتمام ویژه‌ای به ورزش قهرمانی دارد، افزود: در حوزه جوانان به دلیل وجود آسیب‌های فراوان باید هویت ملی و انقلابی جوانان بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ارتقا یابد تا آسیب‌ها در این حوزه به حداقل برسد.

به گفته وی مقام معظم رهبری شاخص‌هایی برای جوان انقلابی بیان کردند که معنویت یکی از آنها است و باید در جامعه نهادینه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: معنویت انسان را به سمت و سوی مکتب حاج قاسم سوق می‌دهد که دشمن از شهادتش بیشتر می‌ترسد.

وی عدالت خواهی و بصیرت شناسی را از دیگر شاخص‌های جوان انقلابی اعلام و تصریح کرد: پرداختن به علم و دانش و خودباری از دیگر شاخصه‌های جوان انقلابی است.

طالبی تاکید کرد: باید مواظب تغییر سبک زندگی اسلامی به غربی باشیم و دشمن بعد از دوران دفاع مقدس در صدد بر آمد تا با ضعیف کردن هویت جوان ایرانی بتواند نقشه‌های خود را اجرا کند.

وی بیان کرد: این مراسم تکریم از زحمات مجید قناد سرپرست اداره کل ورزش و جوانان و همکارانش است و آرزوی توفیق برای برادر انقلابی و ولایی محمدعلی ربیعی به عنوان مدیرکل جدید ورزش و جوانان دارم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: زیرساخت‌های خراسان جنوبی با توجه به مرزی بود استان، مناسب با شرایط موجود نیست و با توجه به حضور حداکثری مردم خراسان جنوبی در انتخابات و همه صحنه‌های دیگر، باید توجه خاصی توسط وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی شود.

بیشتر بخوانید   پیام تبریک مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مناسبت عید مبعث

قهرمانان ورزشی خانه‌دار می‌شوند

رسول منعم نیز در این مراسم اظهار داشت: ارزش و اعتبار ورزش کشور را باید در فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با قهرمانان ورزشی مشاهده کنیم. وزیر ورزش و جوانان نیز بر تبدیل ورزش ایران به گفتمان در دولت سیزدهم تاکید دارد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: امروز هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست از این رو در وازرت ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به همه رویکردها مورد نیاز در حوزه ورزش کشور شده است. در این راستا تمرکز زدایی در برگزاری مسابقات ملی و بین المللی انجام و توجه به سند آمایش سرزمین که زمینه ساز پیشرفت ورزش کشور است و توجه به آینده نگری در سند توسعه ورزش کشور  در دستور کار است که به زودی در شورای عالی ورزش کشور تصویب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در جلسه شورای عالی ورزش کشور با حضور رئیس جمهور طرح تکمیل پروژه‌های ورزشی مصوب خواهد شد، تصریح کرد: پیگیری‌های لازم  برای خانه دار شدن قهرمانان در تهران انجام شده و پیگیری‌هایی هم در زمینه امریه ۱۰۰۰ نفر از نخبگان ورزشی انجام شده است.

منعم گفت: خراسان جنوبی تا به امروز قهرمانانی در سطح ملی و فرا ملی داشته از این رو وزارت نگاه ویژه‌ای به ورزش خراسان جنوبی دارد و از همه فعالان این حوزه در خواست تلاش برای تشویق مردم در حضور حداکثری در انتخابات است.

وی اظهار داشت: در این مراسم درو هم جمع شدیم تا از زحمات چند ماهه مهدی قناد قدردانی کنیم و جوانی انقلابی و بومی این منطقه یعنی محمدعلی ربیعی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید   ۹ ترفند شگفت انگیز برای شاد بودن در روز‌های کرونایی

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: اکنون بیش از هر زمانی نیاز به همدلی همه فعالان این حوزه برای ایجاد تحول در این حوزه است.

سرپرست سابق اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: در دو ماه گذشته شرایط به گونه‌ای مدیریت شد که تا معرفی مدیرکل جدید  ورزش و جوانان استان مشکلی در این حوزه به وجود نیاید و امور ورزش و جوانان با حاکم شدن عقلانیت مدیریت شد.

مهدی قناد افزود: اعتبار ورزش و جوانان در این مدت حفظ شد و در دیدار با همه روسای هیئت‌های ورزشی تاکید بر شرایط ورزش و پرهیز از پرداختن به حواشی شد.

به گفته وی در این مدت رقابت‌های چون مسابقات ملی شترسواری در طبس بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد.

سرپرست سابق اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به حضور طولانی خود در این حوزه در سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: در دو ماه گذشته متوجه مطلومیت ورزش استان شدم و با توجه به مرزی بودن استان، اگر در حوزه ورزش هزینه نکنیم گرفتار مشکلاتی در آینده خواهیم شد.

وی خواستار نگاه ویژه‌ای وزارت ورزش و جوانان به خراسان جنوبی شد و ادامه داد: حضور مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان را در دولت سیزدهم تاکنون در استان نداشته‌ایم.

قناد بیان کرد: با برنامه ریزی انجام شده در چند سال آینده در مناطق روستای در قالب اجرای طرح زود بازده شاهد اجرای پروژه‌های خواهیم بود.

وی با اشاره به تغییر چهار مدیر ورزش و جوانان استان در مدت دو سال، خاطرنشان کرد: این موضوع سبب کاهش انگیزه فعالان این حوزه شده و حمایت همه جانبه از مدیرکل جدید باید انجام شود.

بیشتر بخوانید   نمایشگاه "موزه عبرت" در بیرجند افتتاح شد

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها