تدارک صدا و سیمای خراسان جنوبی برای نوروز ۱۴۰۲

صدا و سیمای خراسان جنوبی برای نوروز ۱۴۰۲ برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

به گزارش “پیام خاوران” سیمای خاوران با برنامه” سرسالی” درلحظات تحویل سال نو مهمان خانه‌های هم استانی‌های می‌شود تهیه کننده این برنامه محمد کاخکی است که از حوالی ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه خاوران پخش می‌شود.

تصاویر گردشگری و حال و هوای مردم از آمادگی برای استقبال از بهار، آداب و سنن نوروزی استان، گزارشی کوتاه از تلاش همکاران مرکز به جهت آماده شدن برای برنامه‌های نوروزی، حکایت‌های نوروزی، ارتباط با گزارشگر مستقر در طبس در محل امام زاده و نشان دادن حال و هوای این مکان مقدس گزارش زنده از مکان‌هایی که در لحظات تحویل سال مشغول به کار هستند مانند بیمارستان، پلیس راه، فرودگاه، واحد‌های امدادی و یادآوری اتفاقات تلخ و شیرین استان و کشور در سال گذشته و.. از بخش‌های مختلف این برنامه است.

“بهار در بهار” هم به تهیه کنندگی محمد کاخکی در شب‌های عید از ساعت ۲۱ مهمان خانه‌های هم استانی هاست.

نماهنگ، حضور مهمان، ارتباط با مراکز خدمت رسان در ایام نوروز و.. از بخش‌های مختلف این برنامه است.

همچنین امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با سال نو شبکه خاوران برای لحظات معنوی هم استانی‌ها نیز تدارک ویژه دیده است برنامه “نسیم رحمت” ویژه سحر‌های ماه مبارک رمضان و “گلشن وحی “ترتیل خوانی قرآن از ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده در روز‌های ماه مبارک رمضان است.

“ماه مهربانی ” به تهیه کنندگی احمد نیک فرجام هم در لحظات معنوی افطار با پرداختن به آداب و رسوم رمضان در خراسان جنوبی در کنار مخاطبان خود است.

سریال طنز “فاز و نول” هم یکی از سریال‌های در نظر گرفته شده برای روز‌های بهاری هم استانی‌ها در نوروز ۱۴۰۲ است که در دستور کار سیمای خاوران قرار دارد.

بیشتر بخوانید   پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه در پی ارتحال آیت الله ربانی

در راستای اطلاع رسانی به مسافرن نوروزی هم برنامه ” سرزمین خاوران ” هر روز از ساعت ۱۰ با برای اطلاع رسانی به مسافران نوروزی با واحد‌های خدمات رسان استان همچون پلیس راه، هواشناسی و هلال احمر .. ارتباط زنده برقرار می‌کند.

صدای خاوران هم مانند هر سال از ۲۸ اسفند با برنامه “علفه” به استقبال بهار ۱۴۰۲ می‌رود این برنامه در روز‌های پایانی سال در صبح روز‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه در ۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای به صورت زنده در ساختار” ترکیبی نمایشی” پخش می شود. هدف این برنامه اطلاع رسانی از میزان آمادگی استان در ایام نوروز و نحوه ارائه خدمات سازمان‌ها و ادارات و است.

“سر سال نو” به تهیه کنندگی احمدحسینی مقدم هم ویژه برنامه تحویل سال نو رادیو خاوران است که به صورت زنده به مدت ۲۴۰ دقیقه در ساختار «ترکیبی نمایشی» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ پخش و در لحظه تحویل سال ساعت مهمان خانه‌های هم استانی‌ها می‌شود.

“بیا که نوروزه ” برنامه صبحگاهی رادیو خاوران است که با هدف اطلاع رسانی و ایجاد لحظات شاد و مفرح تهیه و تولید می‌شود این برنامه دارای یک گوینده آقا و یک گوینده خانم است و متن برنامه مبتنی بر توصیف فصل بهار، فضای مفـرح، معرفـی فرهنگ مردم و … می‌باشد.

راددیو خاوران هم برای لحظالت معنوی هم استانی‌ها در رمضان ۱۴۰۲ با برنامه “تسیم رحمت ” به تهیه کنندگی محسن خجسته و مهدی امیرآبادی زاده و برنامه “شمیم وحی” به تهیه کنندگی هانیه پیرامی در کنار مخاطبان خود است.

” باران ربنا” هم برنامه در نظر گرفته شده برای لحظات افطار هم استانی‌ها در رادیو خاوران است.

بیشتر بخوانید   دهمین رزمایش سراسری ارزیابی مولد‌های برق اضطراری درخراسان جنوبی برگزارشد+ عکس

” نوروز شو” برنامه شبانه رادیو خاوران است که با هدف ایجـاد لحظات مفـرح، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به صورت مشترک با استان‌های کرما و سیستان و بلوچستان در شب‌های عید از رادیو خاوران به روی آنتن می‌رود.

“نوروز نامه ” برنامه کوتاه رادیو خاوران است که هر روز در ۴ بخش و به صورت زنده تولید و پخش می‌شود. هدف از تولید این برنامه اطلاع رسانی از شرایط استان در نوروز و ارتباط با واحد‌های خدمات رسان استان است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها