مسئولان درحوزه حجاب ازانجام کارهای بی‌قاعده و بدون برنامه پرهیز کنند

  • کدخبر: 47150
  • جمعه ۱۸ فروردین ۰۲ - ۱۶:۱۸

امام جمعه موقت بیرجندبااشاره به نقشه و برنامه دشمن درحوزه حجاب گفت:به فرموده رهبرانقلاب، همان‌طور که دشمن بانقشه و برنامه وارداین کار شده،مسئولان نیزبایدنقشه و برنامه داشته باشندکه دارندوبایداز انجام کارهای بی‌قاعده وبدون برنامه پرهیزشود

به گزارش  ” پیام خاوران “ ، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه  در مسجد جامع المهدی (عج) بیرجند با اشاره به اینکه ماه رمضان از برترین ماه‌ها و شب‌های قدر از بهترین اوقات است، اظهار کرد: شب‌های قدر بهترین فرصت برای بهره‌های معنوی است که باید حداکثر بهره را از رحمت الهی ببریم.

وی با بیان اینکه شب قدر، شب پیوند با امام زمان(عج) است گفت: باید بدانیم که دریافت تقدیر و اعمال ما توسط امام زمان (عج) صورت می‌گیرد. پس ما باید رابطه خود را با امام عصر محکم و همسو کنیم.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به همراهی دائمی حضرت علی(ع) با پیامبر اکرم(ص) در دوران‌های سخت جاهلی، ادامه داد: حضرت علی(ع) در غار حرا قبل از بعثت پیامبر را همراهى می‌کرد و هنگام بعثت اوّلین فرد و اوّلین مردى بود که پیامبر را همراهى نمود و به او ایمان آورد.

وی گفت: در روز علنى شدن رسالت تنها فردى که پیامبر اکرم(ص) را همراهى کرد حضرت على(ع) بود. و در شعب ابیطالب نیز سه سال همراه پیامبر بود و در شب هجرت پیامبر اکرم(ص) این على(ع) بود که با جان خویش پیامبر را یارى و همراهى نمود و خطر را به جان خرید و جاى پیغمبر خوابید، و بعد از آن نیز بهترین همگامى را داشت.

حجت الاسلام نوفرستی افزود: امام على(ع) در تمامى جنگ‏ها حضرت را یارى و همراهى کرد و تا آخرین لحظه نیز از همراهى پیامبر اکرم(ص) دست بر نداشت و بعد از رحلت نیز همراه وصیّت و سنّت‏ها و دستورات پیامبر اسلام بود.

بیشتر بخوانید   استاندارخراسان جنوبی:امکانات مرزی خراسان جنوبی گسترش می یابد/خراسان‌جنوبی، امن ترین مرزهای کشور+تصویر

وی با بیان اینکه آنچه در نگاه حضرت علی(ع) ارزش دارد ایمان و اخلاص، جهاد و انسانیت است، تصریح کرد: کسانی که بیگانه از فرهنگ علوی و اسلام ناب هستند ببینید در اروپای وحشی چه وضعیتی دارند بنابراین تنها راه نجات بشریت حرکت در مسیر آرمان‌های زیبا حضرت علی(ع) و فرزندان پاک ایشان است.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به دیدار اخیر مسئولان نظام با رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: معظم له در این دیدار تحولات سیاسی جهان را بسیار سریع و در عین حال در جهت تضعیف جبهه دشمنان جمهوری اسلامی دانستند و گفتند: برای استفاده از این فرصت باید در سیاست خارجی، تحرک و ابتکار و فعالیت‌های خود را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اعتراف دشمنان به اندیشه والای رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: مقام معظم رهبری برای عمل به شعار سال بیان فرمودند که ظرفیت‌ها، امکانات و منابع کشور باید در خدمت مهار تورم و رشد تولید قرار بگیرد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از راه‌های مهار تورم و رشد تولید است، بیان کرد:  فساد مالی، مردم را ناامید می‌کند بنابراین با نظارت و پیگیری دقیق نباید بگذاریم که نگاه مردم در این کشور به دست افراد مفسد تغییر کند.

وی با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند که حجاب محدودیت شرعی و قانونی و کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است، گفت: رهبری در سخنرانی اخیرشان فرمودند که بسیاری از کسانی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده تحریک به این کار یعنی دستگاه‌های جاسوسی دشمن، مطلع نیستند و اگر بدانند پشت کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی و دستگاه‌هایی هستند، این کار را نمی‌کنند چون خیلی از آنها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند:شهیدان اصلانی و دارایی با اقدامات جهادی خود ماندگار شدند

انتهای پیام

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها