اعلام محدودیت‌های ترافیکی شب‌های احیاء در مرکز استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال محدودیت‌های ترافیکی شب‌های احیاء در بیرجند خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم شب‌های احیا در نقاط مختلف شهرها، پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر دارد به منظور تسهیل در عبور و مرور و جلوگیری از مشکلات ترافیکی در این ایام، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را در مرکز استان اجرا کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: شهروندان می‌توانند در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت ۲۰ شب‌های احیاء تا پایان مراسم مصلی المهدی(عج) و مسجد امام حسین(ع)، ممنوعیت توقف تمام وسایل نقلیه در ۵۰ متری ورودی‌های مصلی و مسجد امام حسین(ع) را داریم.

عباسی بیان کرد: شهروندان می‌توانند از پارکینگ‌های تعبیه شده برای پارک وسایل نقلیه استفاده کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: از ساعت ۲۰ شب‌های احیاء تا پایان مراسم مسجد امام جعفر صادق توقف وسایل نقلیه در میدان اول سجادشهر و معابر منتهی به این میدان تا فاصله ۱۰۰ متری ممنوع خواهد بود.

وی افزود:  میدان اول سجادشهر ممنوعیت تردد خواهد داشت لذا رانندگان می‌توانند از مسیر جایگزین بلوار امام سجاد (ع) جهت تردد استفاده کنند.

عباسی تصریح کرد: از ساعت ۲۰ شب‌های احیاء تا پایان مراسم هیئت محبان الزهرا(س) خیابان شهید کوشه‌ای مسدود و تردد وسایل نقلیه از میدان شهدا به سمت خیابان منتظری و خیابان شهدا انجام خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: توقف وسایل نقلیه در فاصله ۵۰ متری اطراف هیئت محبان الزهرا(س) ممنوع است.

وی اظهار داشت: ممنوعیت توقف در ورودی و اطراف تمام مساجد، تکایا و هیئت‌های محل برگزاری مراسمات عزاداری با همکاری خادمین هیئت‌ها و نیروهای پایگاه‌های بسیج اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید   کمترین و بیشترین بودجه سال ۹۹ به کدام استان‌ها تخصیص داده شده است؟ + جدول

عباسی عنوان کرد: رانندگان از پارک وسایل نقلیه خود به صورت مورب، دوبله و جلوی درب منازل سایر شهروندان جدا خودداری کرده در غیر این صورت با جرثقیل به پارکینگ حمل خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها