۳۶۲ نفر در خراسان جنوبی همزمان با شب های قدر خون اهدا کردند

مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی گفت: در شب‌های پر فضیلت قدر، تعداد ۳۶۲ نفر از مراجعه کنندگان به مراکز خون گیری در خراسان جنوبی، موفق به اهدای خون شده‌اند که از این تعداد ۱۹ نفر خانم و ۳۴۳ مرد هستند.

به گزارش “پیام خاوران” کامبیز مهدی زاده در گفتگو با خبرنگاران از اجرای چهارمین پویش «مهر سرخ» همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه این پویش هر شب بعد از افطار در پایگاه‌های انتقال خون استان اجرا می‌شود، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان ۴۲۲ نفر برای اهدای خون در لیالی قدر به مراکز خونگیری مراجعه کرده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی گفت: در این شب‌های پر فضیلت تعداد ۳۶۲ نفر از مراجعه کنندگان موفق به اهدای خون شده‌اند که از این تعداد ۱۹ نفر خانم و ۳۴۳ مرد هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه کنندگان جهت اهدای خون در شب های قدر با ۲۸۵ نفر مربوط به شهرستان بیرجند است، ادامه داد: در شهرستان طبس ۶۰ نفر، قاین ۴۳ نفر و شهرستان فردوس ۳۴ برای اهدای خون مراجعه کرده اند که در شهرستان بیرجند ۲۴ تفر، طبس ۴۹ نفر، قاین ۳۹ نفر و در شهرستان فردوس تعداد ۳۲ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بازه سنی اهداکنندگان خون از ۱۸ تا ۶۰ سال است و اهداکنندگان مستمر حداکثر تا ۶۵ سالگی می‌توانند برای اهداء  خون مراجعه کنند.

پایان پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سلامت مسافرین در پایانه مرزی ماهیرود پایش می شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها