امروز دنیا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران زانو می‌زند

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی گفت: امروز دنیا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران زانو میزند چرا که با تغییر تجهیزات وساختارها به این اقتدار دست یافتیم. 

به گزارش “پیام خاوران” امیر جلیل شاطری صبح امروز در مراسم رژه خودرویی نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان جنوبی که با حضور مسئولان برگزار شد اظهار داشت: تجهیزات نیروهای مسلح ایران بومی و از ذهن خلاق جوان ایرانی نشأت گرفته است.

وی با بیان اینکه اتحاد، وحدت و همدلی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز ما را در جهان زبانزد کرده است افزود: و این اقتدار هرگز شکننده نیست چون ارتش و نیروی مسلحی انقلابی و مکتبی داریم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی گفت: امروز کار ارتش و نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران دفاع از ارزش‌هاست و فرزندان ملت ایران اسلامی امروز مقتدرتر از همیشه اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند.

شاطری با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز یک نیروی ملی و فرا ملی هستند که هیچ قدرت جهانی یارای مقابله با آنها را ندارد گفت: وطنمان جان و سرمان را فدا خواهیم کرد همان گونه که آنچه در هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت رشادت، دلیری، استقامت، مقاومت، ایمان، تعهد، وحدت و همدلی در برابر شرارت، قساوت، سنگدلی و تجهیزات بوده است.

وی افزود: کاری انجام دادیم یک زمانی که ابرقدرت جهان در آب‌های خلیج فارس برای خودش پرسه می‌زد و مبارز می‌طلبید با یک قدرتی نشأت گرفته از ایمان و اعتقاد و با ذهن خلاق در برابر او ایستادیم و اکنون این دشمن را کیلومترها از این مرز و بوم دور کرده‌ایم.

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در خراسان جنوبی با بیان اینکه روز ارتش متعلق به همه نیروهای مسلح است چون نیروهای مسلح بازوان قدرتمند مقام عظمای ولایت هستند افزود: امام خمینی(ره) با نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با آن همه هیاهو و جنجالی که در آن مقطع زمانی ایجاد شد دو تکلیف برای ما روشن کرد که آنهایی که به این فکر بودند که ارتش منحل شود با فرمان تاریخی امام راحل اول تکلیف ارتش مشخص شد که چه کاری انجام دهند و دوم تکلیف ملت روشن شد و آنان را موظف کرد تا از ارتش حمایت کنند .

بیشتر بخوانید   قدردانی رئیس اتاق بیرجند در پاسخ به پیام های تبریک مسئولان بخش دولتی وخصوصی

شاطری با تاکید بر اینکه امروز دنیا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران زانو می‌زند چرا که با تغییر تجهیزات و ساختارها به این اقتدار دست یافتیم اظهار داشت: همراهی و همگامی با مردم یکی از بارزترین خصیصه‌های نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: نیروی مسلح همگام با مردم و دولت در بحران‌ها شرکت کرد که اگر وارد عمل نمی‌شد کشور با خسارت جبران‌ناپذیری مواجه می‌شد.

مهمترین علت ناکامی دشمن در چهار دهه اخیر ایستادگی نیروهای مسلح  و ملتی غیور است

جواد قناعت استاندار خرسان جنوبی نیز در این مراسم با بیان اینکه دست نیافتن دشمن به اهدافش به این دلیل است که جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح جان بر کف و ملتی غیوری دارد که تا پای جان ایستاده‌اند اظهارداشت: آمریکا به دنبال ایجاد دوقطبی‌های کاذب در کشورهای اسلامی بوده و خداوند کاری کرد که این شر به خودشان برگشت کند.

وی با تاکید بر اینکه در رأس انقلاب ایران نایب امام زمان قرار دارد که تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند افزود: نشانه‌های استحکام در کشورمان زیاد بوده از جمله افتخارت علمی، پزشکی، نظامی و غیره که سبب شده در طول چهار دهه دشمن هر توطئه‌ای که بر علیه این ملت روا داشته نتواند بحث براندازی و تغییر هویت این ملت را که مورد هدف قرار داده دست یابد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن در طول این چهار دهه نتواسته در کارهای نظامی موفق شود ادامه داد: ایران از استحکام درونی برخوردار بوده چون از وجود مردمی انقلابی و متدین برخوردار بوده که آموزه‌های دینی را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی در ششمین همایش بین المللی تئاتر مردمی روایت راویان حضور می‌یابد

قناعت با اشاره به اینکه امروز شاهد خروج ۲ میلیون اسرائیلی از فلسطین هستیم اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری سلامی ایران در بیخ گوش آمریکا در آب‌های آزاد مستقر بوده و این ضعف آمریکا را نشان می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه  آمریکا همیشه به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده و هست  گفت: در طی چهار دهه هدف اصلی خود را براندازی انقلاب اسلامی قرار داده و حداقل هدفشان تغییر رفتار و هویت مردم ایران بوده است.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید براینکه شکست آمریکا در آمریکای لاتین که حیات خلوت آمریکا بوده بر تمام دنیا واضح شده به طوری که امروز رؤسای جمهوری در آمریکای لاتین رأی می‌آورند که ضد آمریکا باشند اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ا به دست آورده، آمریکا با ضعف مواجه شده است.

قناعت گفت: یکی از موضوعات جدی که آمریکا به دنبال آن بوده و است حل بحران رژیم صهیونیستی است که تاکنون به این موضوع دست نیافته و می‌بینیم که همه کشورهای اسلامی ارتباط خود را با این رژیم قطع کرده و یا در حال قطع کردن ارتباط خود با آن هستند چون آن را به عنوان کشور نمی‌دانند بلکه آن را کشوری جعلی و غاصب می‌دانند.

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها