آمادگی کامل فرودگاه بین المللی بیرجند برای بدرقه حجاج بیت‌الله الحرام

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از آمادگی فرودگاه بین المللی بیرجند برای بدرقه حجاج بیت‌الله الحرام خبر داد و گفت: در جهت کسب رضایت زائران در زمان حضور در فرودگاه بهترین تسهیلات و امکانات فراهم شده است.

به گزارش “پیام خاوران” عظیم طهماسبی ظهر امروز در اولین جلسه هماهنگی پروازهای حج تمتع ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند که  با حضور مدیرحج و زیارت استان، مسئولین فرودگاهی و نمایندگان ارگانه‌ای مستقر در فرودگاه برگزار شد اظهار داشت: تمهیدات لازم در زمینه برگزاری حج تمتع ۱۴۰۲ و اعزام و پذیرش حج گزاران خراسان جنوبی برای راهی شدن به سرزمین وحی اندیشیده شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی افزود: اداره کل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی با برنامه ریزی و انسجام کاملِ تمامی واحدهای عملیاتی و سایر ارگان‌های مستقر، دارای شرایط ایده آل و زیرساخت‌های لازم برای اعزام زائران است.

طهماسبی افزود: خدمات رسانی مطلوب به زائران خراسانی سرزمین وحی باید با انسجام و وحدت رویه تمامی ارگان‌ها و کارکنان به نحوی انجام شود که اعزام زائران از طریق فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند بدون هیچ کم وکاستی صورت پذیرد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی اظهار داشت: براساس اطلاعات اولیه ۲۳۰۰ زائر خانه خدا، طی تاریخ‌های ۱۳ الی ۱۶ خرداد از فرودگاه بیرجند به سرزمین وحی مشرف خواهند شد و هدف اصلی تمامی ادارات و واحدهای دخیل در عملیات حج ضمن تکریم زائرین بیت‌الله الحرام ایجاد تسهیلات و خدمات مطلوب است، تا حجاج با خاطره‎ای خوش و بدون دغدغه سفر معنوی خود را انجام دهند.

وی با اشاره به اعزام زائران سرزمین وحی از طریق پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) تصریح کرد: باید در روند اعزام زائران بیت‌الله الحرام از تاخیرات احتمالی پرواز‌ها جلوگیری کرده و آن را به حداقل برسانند، چرا که نگاه همه به عملکرد ماست و این پروسه باید آبرومندانه و درخور شان ایران اسلامی و زائران ایرانی باشد.

بیشتر بخوانید   47 بیمار جدید کرونایی در خراسان جنوبی شناسایی شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به لزوم اراده جمعی برای ارائه‌ خدمات مطلوب و تسهیلات مناسب به حج گزاران، خاطرنشان کرد: پرواز‌های حج تمتع نقطه‌ عطف تمامی پروازهاست، لذا باید بهترین خدمات رسانی به زائران بیت الله الحرام در دستور کار قرار گیرد و بدون هیچ مشکلی نسبت به اعزام آنان اقدام کنیم.

طهماسبی تاکید کرد؛ خوشبختانه در جهت کسب رضایت زائران در زمان حضور در فرودگاه بهترین تسهیلات و امکانات فراهم شده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها