تحقق شعار سال با حمایت و تلاش کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه کارآفرین و کارگران کنار هم و در یک مجموعه واحد می‌توانند اقتصاد نوین را رقم بزنند گفت: تحقق شعار سال با حمایت و همکاری و تلاش کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران” سردار محمدرضا مهدوی با اشاره به گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهارداشت: انصافا در این هفته باتوجه به بازدیدهایی که از مجموعه‌های مختلف صنعتی در استان داشتم روحیه گرفتم.

وی با بیان اینکه از دیدن کارگران عزیز که سرمایه‌های اصلی کشورند بسیار روحیه مضاعفی گرفتم افزود: کارگران و کارآفرینان با تلاش‌های خود توانستند گام بزرگی در جهت محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی کشور بردارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تاکیدبر اینکه مسئولان به ویژه مسئولان دولتی می‌توانند نقش بسیار موثری در کمک رسانی و بحث تسهیلگری داشته باشند افزود: مسئولان به وظایف خود به بهترین وجه عمل کنند.

مهدوی با تاکید بر اینکه  تحق شعار سال با حمایت و تلاش کارگران و کارفرمایان محقق می‌شود گفت: با حمایت مسئولان از واحدهای تولیدی و تلاش شبانه روزی کارگران و کارفرمایان امیداوریم که بتوانیم شعار سال را که توسط مقام معظم رهبری به نام “رشد تولید و مهار تورم” نامگذاری شده است را محقق کنیم.

وی با تاکید بر اینکه کارگران سرمایه‌های اصلی جامعه به شمار می‌روند افزود: کارآفرین و کارگران در کنار هم و در یک مجموعه واحد می‌توانند اقتصاد نوین را رقم بزنند و یک دید کلان برای جامعه داشته باشند.

مهدوی اظهار امیدواری کرد در این سال جدید دست به دست هم  بتوانیم این استان مرزی را با کمک کارگران و کارفرمایان به یک جامعه بزرگ و اقتصادی کامل تبدیل کنیم.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۴

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   افتتاح و بهره برداری از ۱۲ پروژه ورزشی در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها