خدا قوت فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به کارگران صنایع کاشی و سرامیک فرزاد/ کارگران سرمایه‌های اصلی کشورند

همزمان با هفته کار و کارگر فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی با حضور در صنایع کاشی و سرامیک فرزاد با مدیریت، کارگران و کارکنان این مجموعه بزرگ صنعتی در استان دیدار و با اهدای گل به آنها خداقوت گفت.

به گزارش  “پیام خاوران” سردار مهدوی صبح امروز در حاشیه دیدار با کارگران صنایع کاشی و سرامیک فرزاد با تبریک روز کارگر به تمام کارگران زحمتکش استان اظهار داشت: امروز این توفیق را داشتیم که با  کارگران عزیز، زحمتکش و پرتلاش استان که در مراکز مختلف تولیدی و صنعتی از جمله در مجموعه بزرگ کاشی و سرامیک فرزاد مشغول به کار هستند، دیدار و عرض خداقوتی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انصافاً از بازدید از این مجموعه صنعتی روحیه گرفتم عنوان کرد: از دیدن کارگران عزیز که سرمایه‌های اصلی کشور هستند و به لطف خدا و کمک تولیدکنندگان و کارآفرینانی توانستند گام بزرگی در جهت محرومیت زدایی و  اقتصاد مقاومتی  کشور بردارند، لذت بردم.

وی ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان اظهار امیدواری کرد: مسئولان به ویژه مسئولان دولتی که می‌توانند نقش بسیار مؤثری در کمک رسانی و بحث تسهیلگری و حمایت این عزیزان داشته باشند، به وظایف خود به بهترین وجه عمل کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان خراسان جنوبی ادامه داد: با حمایت مسئولان از واحدهای تولیدی و همچنین با تلاش شبانه روزی کارگران و کارفرمایان امیدواریم که بتوانیم شعار سال را را محقق سازیم.

کارگران سرمایه‌های اصلی کشور هستند

مدیر عالی صنایع کاشی و سرامیک فرزاد نیز در این بازدید با تبریک فرا رسیدن روز کارگر گفت: کار و کارگر کنار هم زیبا هستند و در واقع کارگران سرمایه‌های اصلی جامعه ما بشمار می‌روند.

علی اکبر فلاحی افزود: اصلاً دوست ندارم از کلمه کارگر استفاده کنم چون اینها کسانی هستند که اقتصاد نوین را رقم می‌زنند و کسانی هستند که اقتصاد کشور را می‌چرخانند.

بیشتر بخوانید   خراسان جنوبی در تسخیر خشکسالی

وی از کارگران این واحد بزرگ صنعتی به عنوان سرکارگر، مدیر مجموعه و مشکل گشای جامعه یاد کرد و ادامه داد: کارآفرین و کارگر کنار هم و در یک مجموعه واحد می‌توانند اقتصاد نوین را رقم بزنند و یک دید کلان برای جامعه داشته باشند.

 حق و حقوق کارگران باید تمام و کمال پرداخت شود  

این کارآفرین نمونه استانی و ملی در ادامه بیان کرد: اگر به کارگر رسیدگی نشود و دل شکسته و بی انگیزه باشد، کار نخواهد کرد بنابراین باید حق و حقوق کارگر کامل پرداخت شود و ما کارآفرینان هم باید اول حق و حقوق کارگر برایمان در اولویت باشد تا کارگر خیالش از مخارج خانواده و زندگیش راحت باشد و بتواند برای کارش زمان و دقت کافی را بگذارد.

فلاحی ادامه داد: درست نیست که من کارآفرین یک غذای بسیار خوب بخورم و کارگر من گرسنه باشد و خانواد‌اش احساس نیاز کنند بنابراین اول کارگر و نیاز او در اولویت است و بعد کار او در مجموعه.

انتهای پیام/۲۵۰

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها