کشف انبار احتکار لاستیک در شهرستان بیرجند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک هزار و ۳۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو به ارزش ۳۷ میلیارد ریال که در انباری در شهر بیرجند احتکار شده بود، خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“سرهنگ سیدحسین حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های ایرانی در انباری واقع در شهر بیرجند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم محل احتکار لاستیک‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را بازرسی کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از انبار یک هزار و ۳۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده را کشف کردند.

حسینی با اشاره به اينکه ارزش لاستیک‌های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: ماموران در این زمینه پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کشف ۳۲۰۰ ليتر سوخت قاچاق در بیرجند

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند نیز اظهار داشت: مأموران انتظامی ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در بازرسی از ۲ دستگاه کامیون در این شهرستان کشف کردند.

سرهنگ حسین تقی‌زاده گفت: ماموران انتظامی پاسگاه حاجی آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون‌ها، ۳ هزار و ۲۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف کردند.

جانشین انتظامی شهرستان بیرجند افزود: مأموران در این زمینه ۲دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم رادستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید   نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس به رئیس جمهور تذکر داد

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك با مرکز فوریت‌های پليسی ۱۱۰ تماس و يا از طريق پيامك با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها