اعتبارات هلال احمر خراسان جنوبی ۱۰ برابر شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه حداقل بودجه‌ تملکی در سال جاری ۱۰ برابر شده گفت: تاکنون ۴۴ میلیارد تومان برای ساختمان ستادی انعقاد قرار داد شده که انتظار می‌رود بر اساس برنامه ریزی‌ها، رمپ منفی یک و منفی دو به اتمام برسد.

به گزارش “پیام خاوران” محمد علی کاوسی صبح امروز در نشست مجمع عمومی جمعیت هلال احمر استان، با بیان اینکه وجود مجمع، هیئت مدیره ها و شوراهای اجرایی مصداقی بر مردمی بودن جمعیت هلال احمر است، افزود: مفتخر هستیم که هلال احمر طی یک قرن، به پشتوانه مردم و با همکاری داوطلبان خدماتی مطلوب و شایسته ارائه کرده است.

وی خدمات هلال‌احمر را بی حد و مرز دانست و گفت: مبنای پایه گذاری جمعیت هلال احمر «نوع دوستی» بوده که امری فطری، فراگیر و ورای سلایق، نگاه‌ها و خط کشی‌های مرزی است.

کاوسی با بیان اینکه حداقل بودجه‌ تملکی در سال جاری ۱۰ برابر شده است، اظهار کرد: تاکنون ۴۴ میلیارد تومان برای ساختمان ستادی هلال احمر انعقاد قرار داد شده و انتظار می رود بر اساس برنامه ریزی ها، رمپ منفی یک و منفی دو به اتمام برسد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث آشیانه بالگرد هلال احمر هم در آستانه شروع عملیات بوده و ۱۰ میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش‌بینی شده است، افزود: پروژه های سوله امدادی قاین و پایگاه امداد و نجات قهستان هم امسال به بهره برداری می رسد.

کاوسی با بیان اینکه امسال ۷۳ نجاتگر و ایثارگر جمعیت هلال احمر جذب شدند که در مدت فعالیت هلال احمر استان بی‌سابقه بوده است، افزود: همچنین ۲۲ مجوز پایه یک‌ برای استان اخذ شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه اول کشوری هلال احمر استان در اجرای طرح همتا، اظهار کرد: در جذب خدمات حمایتی و جذب منابع داوطلبی هم حائز کسب رتبه اول شدیم که نشان از تلاش شعب و اعتماد به خانه‌های هلال در شهرها و روستاها دارد.

بیشتر بخوانید   شرایط تبدیل خودرو هاوال H۲ به سایر محصولات - آذر ۹۸

وی با اشاره به دو زلزله بشرویه و طبس بالای پنج ریشتر طی سال گذشته بیان کرد: اگرچه طولانی شدن پس لرزه‌های آن آرامش مردم را تحت‌ تاثیر قرار داد اما با تلاش همه مجموعه‌ها توانستیم اقدامات خوبی را در منطقه زلزله‌زده انجام دهیم.

کاوسی از سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به خراسان جنوبی در پایان اردیبهشت ماه جاری خبر داد و گفت: امید است با سفر این مقام مسئول به خراسان جنوبی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه هلال احمر باشیم.

گفتنی است؛ در این مجمع عملکرد بودجه هلال احمر طی سال گذشته بررسی شد. همچنین اعضای مجمع در این نشست به بیان مشکلات موجود در شهرستان ها و ارائه راهکارهایی برای رفع مشکل پرداختند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها