انقلاب اسلامی با هزینه‌های بزرگ توانست تفکر لیبرالی را زمین‌گیر کند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی با هزینه‌های بزرگ توانست تفکر لیبرالی را زمین‌گیر کند و دنیا را از آن خطر بزرگ رهایی ببخشد.

به گزارش “پیام خاوران”، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در همایش دبیران امور مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: مساجد یکی از پایگاه‌های مهم برای نجات نوع انسان است اما در طول تاریخ در برخی ازموارد، جایگاه آن تبدیل به جایگاه ضد آن شده است.

وی با اشاره به استفاده‌های استعماری از مسجد در سطح دنیا، افزود: در همان دوران پیامبر هم مسجد کمین‌گاه این افراد منافق بوده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کارهایی که باید به اصل خود بازگردد با انجام کارهای سلیقگی و شخصی امکان‌پذیر نیست و مسلم هر جا کمبودی است باید بررسی و راهکارهای آن سنجیده شود و در قالب طرح‌های مطالعاتی و دانش‌بنیان اجرا شود.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه بازگرداندن ظرفیت مسجد در جهت اثرگذاری روی جامعه نیازمند تلاش و جرأت و آزمون و خطا است گفت: اکنون امور مساجد حالت امیدوارکننده پیدا کرده و خیلی مایه امیدواری است و طرح‌هایی که در یک مسجد، محله و استانی موفق می‌‌شود باید مثل بخشنامه به همه کشور اطلاع رسانی کنید.

عبادی با بیان اینکه در دوران انقلاب متاسفانه سیاست‌های گوناگون آمده که خودش یک مسئله است، عنوان کرد: به صورت آشکار و پنهان اندیشه‌های دیگران و به عناوین مختلف مانع ایجاد شده که اگر در یک روش صحیح می‌بود ما با آرمان‌های خودمان فاصله بسیار کم می‌داشتیم اما اینها هم مزید علت شده و سیاست‌های مختلف و مشکوک و آلوده در این راه مشکل ایجاد کرده ست.

وی افزود:  انقلاب اسلامی توانست در این مقطع از تاریخ کار بسیار بزرگی را انجام دهد که هرچه زمان بگذرد عظمت این انقلاب بهتر روشن خواهد شد.

بیشتر بخوانید   400میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی در خراسان جنوبی پرداخت شد

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه دشمن در ذهن می‌پروراند که سلطه مطلق بر جهان باشد، افزود: اما انقلاب اسلامی با هزینه‌های بزرگ توانست تفکر لیبرالی را زمین‌گیر کند و دنیا را از آن خطر بزرگ رهایی ببخشد منتهی کار می‌خواهد که به منزل مقصود برسد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها