خداقوت فرمانده سپاه خراسان جنوبی به فعالان حوزه ارتباطات و مخابرات استان + تصاویر

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی به مناسبت۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات، از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات ومخابرات منطقه خراسان جنوبی بازدید و با مدیران وکارکنان این ادارات به گفت وگو نشست.

به گزارش ” پیام خاوران”  سردار مهدوی در این دیدارها با تبریک این ایام اظهار داشت: امروز نقش ارتباطات و مخابرات بر هیچ فردی پوشیده نیست و جایگاه ارتباطات در تمامی عرصه های دنیا از جمله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی خاص و ویژه است.

وی عنوان کرد: سنجش اهمیت کار ارتباطات و مخابرات زمانی مشخص می شود که یک ارتباطی به هر دلیلی قطع می شود و بدنبال آن چقدر نارضایتی خواهد بود.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان‌جنوبی افزود: قطعا شتابی که در چند سال اخیر در این زمینه اتفاق افتاده منحر شده که هر روز طرح ویژه و جدیدی ظهور کند و تکنولوژی به سرعت رو به پیشرفت است.

سردار مهدوی گفت: آنچه در این زمینه اهمیت دارد استفاده از این تکنولوژی در جهت ارتقا، پیشرفت و توسعه جامعه و رفاه مردم است.

وی با بیان اینکه مبحث امروز ارتباطات و مخابرات صرفا از یک ارتباط تلفی فراتر رفته است، اظهار داشت: آنچه امروز بدون در نظر گرفتن بُعد فیزیکی سبب نزدیک شدن افراد شده است به واسطه همین ارتباطات و مخابرات است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان‌جنوبی ضمن قدردانی و آروزی توفیق برای کارکنان مجموعه مخابرات و اداره ارتباطات استان، افزود: در دولت اسلامی شما نقش ویژه ای دارید چرا که جهان اسلام به واسطه فعالیت ها و توانمندی های شما به اتحاد و همبستگی می رسد.

وی ادامه داد: نقش کارکنان و پرسنل اداره مخابرات، اطلاعات و ارتباطات بسیار با اهمیت است تا جایی که در ردیف یک تشکیلات دفاعی و امنیتی می توان آن را قرار داد و نقش ارزنده ای دارد.

بیشتر بخوانید   31میلیارد تومان تسهیلات حمایتی به شرکتهای فعال حوزه فاوا درخراسان جنوبی پرداخت می شود

سردار مهدوی بیان کرد: امروز بحث ارتباطات از حالت گفتمان صرف خارج شده و به جایگاه ارزنده و مهمی رسیده است، بنابراین همه اینها را مدیون دلاورمردان و فعالان این عرصه هستیم که با تلاش و فعالیت های شبانه‌روزی در این زمینه خدمت می کنند و ما قدردان زحمات همه این عزیزان هستیم.

سردار مهدوی بیان کرد: مجموعه بسیج و سپاه استان آمادگی کامل دارد تا در هر زمینه از عرصه ارتباطات و مخابرات به کمک نیاز بود به عنوان معین و پشیبان با مجموعه های ارتباطی و مخابراتی استان همکاری کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان‌جنوبی در این بازدید ها ضمن حضور در بخش های مختلف اداری وعرض خداقوت به کارکنان وتقدیم گل به آنان در پایان با اهدای لوح تقدیر از مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات ومیری مدیر مخابرات منطقه خراسان جنوبی تجلیل وقدردانی کرد.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها