طرح “پاداش صرفه جویی مصرف برق” در خراسان جنوبی آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی دادگر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح پاداش صرفه جویی مصرف برق از امروز همزمان با سراسر کشور از امروز در استان خراسان جنوبی نیز آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: این طرح مربوط به چهار ماه گرم سال است که از یک خرداد آغاز شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی ۳ شهرستان طبس، نهبندان و بشرویه از تعرفه گرمسیری برخوردارند که در طبس این طرح برای پنج ماه از سال و از اردیبهشت تا شهریور حساب می‌شود.

دادگر افزود: برای شهرستان‌های نهبندان و بشرویه نیز برای سه ماه خرداد، تیر و مرداد تعرفه گرمسیری ۴ برای برق مصرفی مشترکان حساب می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار داشت: متوسط نرخ فروش برق به ازای هر کیلو وات ۱۰۰ تومان است که در طرح پاداش تابستانه مشترکانی که نسبت به تابستان پارسال خود کاهش مصرف داشته باشند ۲۰ برابر این تعرفه و تا ۲۰۰۰ تومان به ازای هر کیلووات صرفه جویی، پاداش دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: در پاداش صرفه‌جویی تابستان پارسال تا ۵ برابر تعرفه برق یعنی ۵۰۰ تومان به ازای هر کیلووات صرفه جویی، به مشترکان پاداش پرداخت می‌شد که این مقدار در تابستان امسال تا ۴ برابر افزایش پیدا کرده و به ۲۰۰۰ تومان رسیده است.

دادگر بیان کرد: در طرح تابستانه پارسال، تنها مشترکانی که کمتر از الگو برق مصرف می‌کردند می‌توانستند از پاداش صرفه‌جویی برخوردار شوند، اما در طرح پاداش تابستانی امسال، تمامی مشترکان می‌توانند برای صرفه جویی در مصرف برق، پاداش دریافت کنند.

بیشتر بخوانید   خروج از بحران کرونا در خراسان جنوبی/ وضعیت شکننده است

انتهای پیام/  ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها