آمادگی ۷۶ محدوده اکتشافی و معدن در خراسان‌جنوبی برای سرمایه‌گذاری

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت استان خراسان جنوبی گفت: ۶۳ محدوده اکتشافی و ۱۳ معدن این استان آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

به گزارش “پیام خاوران“، حجت ایمان‌طلب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۶۳ محدوده اکتشافی به وسعت ۲ هزار و ۱۴۰ کیلومتر واگذار۶۳ محدوده اکتشافی و ۱۳ معدن، آماده سرمایه گذاری می‌شود که بیشترین این محدوده‌ها مربوط به مواد معدنی فلزی و خاک‌های صنعتی است.

وی با بیان اینکه ۱۳ معدن با مساحت ۸۴ کیلومتر به متقاضیان سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود که با بهره‌برداری از آن ۱۰۸ تن به ظرفیت اسمی سالیانه استان اضافه می‌شود، پیش بینی کرد با تحقق این سرمایه‌گذاری برای حدود ۲۶۰ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی اداره کل صمت استان خراسان جنوبی با بیان اینکه این محدوده‌ها و معادن از طریق مزایده واگذار می‌شود، افزود: متقاضیان سرمایه‌گذاری می‌توانند با مراجعه به کانال‌های اطلاع رسانی این اداره کل در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش به آدرس skimto۹۷@ نسبت به دریافت اطلاعات و مستندات مزایده اقدام و تا ۲۳ خردادماه مهلت دارند به سامانه ستاد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   امهال اقساط بانکی و حذف جریمه های تأخیر پرداخت اقساط در اولویت کار بانکهای خراسان جنوبی باشد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها