برپایی 3 بازارچه زیست عفیفانه در خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: امسال شاهد بازگشایی 3 بازارچه عرضه محصولات زیست عفیفانه در شهرستان های فردوس،طبس و قاین هستیم.

به گزارش “پیام خاوران” علی فرخنده در جمع خبرنگاران اظهارداشت: امسال تقویت هویت ایرانی اسلامی در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای طرح زیست عفیفانه جشنواره هنری ایران جوان بمان اجرا می شود که تیر ماه شاهد اختتامیه این جشنواره هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به برگزاری جلساتی برای برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایران اسلامی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این نمایشگاه که شهریور ماه برگزار می شود تمرکز تولید کنندگان بر نمادهای فرهنگی خراسان جنوبی است.

فرخنده از برپایی ۳ بازارچه  عرضه محصولات زیست عفیفانه در شهرستان های فردوس،طبس و قاین خبرداد و گفت: با پیگیری های انجام شده مجوزهای لازم برای نمایندگی شهرکرد (چادر) به متراژ ۵ هزار متر در استان انجام شده که هم استانی ها می توانند با قیمت مناسب از یک نمایندگی زیست عفیفانه با قیمت مناسب تر خریداری کنند.

وی تصریح کرد: برگزاری رویدادهای خلاقیت و ایده پردازی در حوزه لباس با محوریت دانشگاه سپیده کاشانی،کار علمی و پژوهشی با داشنگاه بیرجند برای آثار و برکات زیست عفیفانه و حمایت تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات از جمله برنامه های این اداره کل است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   توزیع ۸۵۰۰ تن انواع کالاهای اساسی با قیمت تعادلی در بازار خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها