خروج اتوبوس از جاده طبس-یزد چندین مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: صبح امروز بر اثر خروج اتوبوس مسافربری از جاده در کیلومتر ۵۰ محور طبس- یزد ۳ نفر مجروح شدند.

به گزارش “پیام خاوران” سرهنگ علیرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۳:۲۷ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۵۰ محور طبس-یزد، بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس مسافربری که با ۴۰ مسافر از بوشهر به سمت مشهد در حال حرکت بود از جاده خارج شده که بر اثر این حادثه ۳ نفر از مسافران اتوبوس مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه، عدم توجه به جلو ناشی از خواب آلودگی راننده تشخیص داده شده است از تمامی رانندگان خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، از هر گونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز نمایند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی نیز در این باره گفت: این حادثه چهار مصدوم به دنبال داشته است.

محمد علی کاوسی بیان کرد: بامداد امروز یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر ۵۰ محور طبس – یزد از محور خارج شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله بعد از دریافت گزارش، تیم‌های امدادی و پشتیبان از  پایگاه مسجد شکر و شعبه مرکزی به محل اعزام شدند افزود: این سانحه با ۴۰ حادثه دیده، چهار مصدوم به دنبال داشت که مصدومان توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی انتقال یافتند.

بنا بر اعلام رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس نیز انحراف اتوبوس از جاده در محور یزد به طبس ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید    سندتوسعه اشتغال استان خراسان جنوبی با همکاری دستگاه‌های اجرایی بازنگری می شود

عباس زمانی اظهار داشت: در ساعت ۳:۲۵ در پی گزارش انحراف از مسیر اتوبوس در کیلومتر ۵۰ محور طبس به یزد، سریعاً ۴ تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند که ۴۷ مسافر این اتوبوس توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ از اتوبوس خارج و تریاژ شدند.

وی عنوان کرد: این حادثه ۱۰ مصدوم برجای گذاشت که بعد از دریافت اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی، ۱ مصدوم در محل حادثه به‌صورت سرپایی درمان شد و ۹ مصدوم دیگر هم توسط اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید سیدمصطفی خمینی طبس منتقل شدند.

زمانی خاطرنشان کرد: مصدومان این حادثه همگی مرد و در رده سنی ۱۶ تا ۵۰ سال هستند که حال عمومی مصدومان مساعد گزارش شده است.

وی گفت: این اتوبوس از بوشهر به مقصد مشهد در حرکت بوده است.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها