صرفه جویی و مدیریت مصرف برق راهی برای گذر از پیک تابستان

مدیر توزیع برق شهرستان بشرویه گفت: صرفه جویی در مصرف انرژی و جلوگیری از اسراف راهی برای عبور از پیک تابستان است.

به گزارش “پیام خاوران” محسن نیازمند ظهر امروز در جلسه شورای اداری بشرویه ضمن تشکر از همکاری تمامی ادارات شهرستان در پیک ۱۴۰۲ خواستار افزایش همکاری  ادارات در این زمینه شد.

وی به ارائه گزارش در سه حوزه مدیریت مصرف و اقدامات انجام شده و برنامه پیش رو پرداخت و گفت: از شاخص‌ترین اقدامات توزیع برق شهرستان در یکسال اخیر اصلاح شبکه‌های هوگند، باغ دهک، خانیک، یگی، مجد، موردستان، هنویه، غنی آباد، شهرک امام، اصفاک و تقویت روشنایی بلوار امام خمینی (ره) و انقلاب و هوشمند سازی لوازم اندازه گیری سه فاز است.

مدیر توزیع برق شهرستان بشرویه برگزاری دوره و کارگاه‌های مدیریت مصرف و جلسات گذر از پیک با صنعتگران، صنوف و کشاورزان و اطلاع رسانی‌های سطح فضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این مدیریت جهت گذر از پیک تابستان ۱۴۰۲ عنوان کرد.

نیازمند، اظهار داشت: ترمیم و اصلاح شبکه روستای فتح آباد با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیون تومان، ۵۰ مورد تعویض تیرهای فرسوده داخل شهر با اعتباری حدود۷۵۰ میلیون تومان، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار و اصلاح شبکه فشار ضعیف بلوار انقلاب و امام خمینی(ره)  با اعتباری حدود ۴ میلیارد تومان، تعویض تیرهای فرسوده خارج از روستاها حدود ۱ میلیارد تومان از پروژه‌های در دست اقدام این مدیریت است.

وی از پرداخت به موقع بدهی قبوض برق توسط مردم عزیز شهرستان تقدیر کرد و جذب اعتبارات را حاصل همکاری شهروندان در پرداخت به موقع قبوض برق اعلام کرد.

فرماندار شهرستان بشرویه ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده بر پایش مصرف برق ادارات تاکید و اعلام کرد در بحث مدیریت مصرف برق پایشی که انجام می‌شود به صورت مستمر باشد و برق اداراتی که تخلف دارند حتما قطع شود.

بیشتر بخوانید   بانک صادرات 1726 فقره تسهیلات حمایتی مسکن پرداخت کرد

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها