۲۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم در خراسان جنوبی برپا شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی ۲۸۰ پایگاه ثابت و سیار جمع آوری نذورات قربانی مردم و فعال بودن ۶۱ قربانگاه همزمان با عید سعید قربان در استان خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمد عرب در جمع خبرنگاران اظهار دشات: ۱۰۲ پایگاه توسط امداد و ۱۸۰ پایگاه توسط مراکز نیکوکاری در محل برگزاری نماز عیدسعید قربان، میادین و معابر اصلی درسطح استان برپا خواهد بود.

وی افزود: خیران می‌توانند با مشارکت در این طرح، گوشت قربانی خود را از طریق دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری زیرمجموعه این نهاد در سطح استان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با در خصوص جزئیات طرح نذر قربانی عنوان کرد: این طرح در راستای مفاهیم دینی، الهی و انسانی و با هدف ارتقای سطح معیشت خانواده‌های نیازمند در عید قربان اجرا می‌شود.

عرب گفت: مردم همچنین می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* وهمچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهداء کنند.

وی افزود: پارسال همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان ۷ میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی وغیرنقدی و تعداد یک هزار و ۷۳۵ دام سبک و سنگین در این طرح به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهداء کردند.

انتهای پیام/ 102

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   برودت هوا سبب محدودیت تولید برق در نیروگاه‌های خراسان جنوبی شد/مشترکان برق صرفه جویی کنند

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها