یادداشت|«مهندس زینلی کارآفرین تمام عیار ملی»|رضا فروزانفر

امروزه بخوبی همه این شاخصه‌ها را میتوان در زندگی کاری و حرفه‌ای آقای مهندس زینلی دیدو ایشان بعنوان پیشکسوت درحوزه کارآفرینی بخوبی میدانست که چگونه باید افراد مناسب برای این صنعت بزرگ‌ را گرد هم آورد.

به گزارش ” پیام خاوران ”  تاسیس، را‌ه‌ اندازی و رشد و توسعه شرکت کویرتایر مرهون مدیریت عالی و پشتکار توام با دلسوزی کارآفرینی تمام عیار چون آقای مهندس زینلی است که با ایجاد این شرکت از «نقطۀ صفر با فقط یکصد هزار تومان» توانست تمامی مخاطرات، موانع و تهدیدها در فضای پرتلاطم کسب ‌‌کار کشور را شناسایی و با درایت و دوراندیشی و بعضا خون دل خوردن مرتفع سازد.

زندگی کارآفرینانه زندگی است تؤام با هیجان، خطرپذیری، تنوع، تغییر، شکست تا پیروزی، شوق، تلاش، خلاقیت و فرصت گرایی. زندگی‌ای که در آن از سکون و رخوت و ناامیدی خبری نیست. به عبارتی دیگر کارآفرینی یعنی شیوه‌ای از تفکر، استدلال و کارکردن که پایه‌اش ایجاد تحول مثبت در زندگی مردم است.

امروزه بخوبی همه این شاخصه‌ها را میتوان در زندگی کاری و حرفه‌ای آقای مهندس زینلی دید و ایشان بعنوان پیشکسوت در حوزه کارآفرینی بخوبی میدانست که چگونه باید افراد مناسب برای این صنعت بزرگ‌ را گرد هم آورد.

بعبارتی هنر ایشان در ترکیب عالمانه و مؤثر افراد و مشاغل در شرکت کویرتایر باعث ‌گردید این شرکت منبع تربیت نیروی انسانی صنعتی، ورزیده و با دانش روز بوده و امروزه شاهد باشیم که از دل کویرتایر بسیاری از جوانان کارآفرین قد علم نموده و منشا اختراعات و نوآوری‌های تحسین برانگیزی در سطح کشور باشند.

آقای مهندس زینلی کارآفرین خودساخته‌ای که بیش از چهار دهه بصورت مستمر و خستگی‌ناپذیر شرکت معظم کویرتایر را از گرداب‌های دنیای کسب و کار کشور بسلامتی عبور داد، بحق میتواند بعنوان الگویی تمام عیار از کار و تلاش و کارآفرینی به جوانان، کارآفرینان ‌و سرمایه‌گذاران در حوزه صنعت و معدن معرفی گردند، از اینرو اقدام و انتخاب بنیاد نخبگان و دانشگاه صنعتی در جهت الگوسازی و فرهنگ‌سازی جامعه جای تقدیر و تشکر دارد.

بیشتر بخوانید   رمز پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی، پشتوانه مردمی است

اینجانب به نمایندگی از تمامی کارآفرینان استان بویژه اعضای محترم کانون کارآفرینان برتر استان خراسان جنوبی ضمن عرض خداقوت و تبریک خدمت برادر ارجمند جناب حاج آقای زینلی، آرزوی تداوم توفیقات ایشان و مجموعه معظم کویرتایر را از خداوند متعال مسالت دارم.

رضا فروزانفر
رئیس کانون کارآفرینان برتر خراسان جنوبی

 

جدیدترین خبرهای استان وکشور  را در کانال ایتا ” پیام خاوران ” بخوانید. (کلیک کنید)

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها