۹۱۱ کلاس درس خراسان جنوبی با سیستم‌های گرمایشی استاندارد اصلاح شد

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی گفت: ۹۱۱ کلاس درس استان با سیستم‌های گرمایشی استاندارد اصلاح شد.

به گزارش “پیام خاوران“حامد رخسارپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سطح استان ۱۶۳ پروژه فعال داریم که شامل ۴۳۹کلاس است و تا مهرماه سال جاری از این تعداد ۶۳ پروژه مشتمل بر ۱۴۳ کلاس درس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در حوزه استاندارد سازی گرمایشی، ۹۱۱ کلاس درس با سیستم‌های گرمایشی استاندارد اصلاح شده است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی گفت: در موضوع سهیمه قیر مدارس، اعتبار اختصاص یافته حدود ۲۲ میلیارد تومان بوده که اولویت را در تابستان جاری بر روی مدارس با محوطه خاکی گذاشته‌ایم تا مشکلات آنها را رفع کنیم. همچنین وضعیت ایزوگام مدارس در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

وی با اشاره به حذف مدارس کانکسی در سطح استان افزود: ۷۶ کلاس درس کانکسی جمع آوری و در حال احداث مدرسه در این مناطق هستیم.

رخسارپور همت خیرین نیک اندیش را در حوزه مدرسه سازی الگویی صحیح از سپردن کار به مردم دانست و ادامه داد: با نگاه و همت مضاعف این عزیزان تاکنون ۳۲۶ کلاس با اعتبار بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان طی دو سال گذشته ساخته شده که  امیدواریم این حمایت‌ها ادامه داشته باشد.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان جنوبی با بیان اینکه در تابستان پیش رو به دنبال شاداب سازی نمازخانه‌های مدارس هستیم افزود: با همکاری کارگروه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش و همکاری گروه‌های جهادی استان در غالب طرح شهید عجمیان  تمرکز خود را بر روی شاداب سازی مدارس با محوریت نمازخانه‌ها گذاشته‌ایم تا محلی جذاب برای تجمع دانش آموزان برای اقامه نماز و  فعالیت‌های فوق برنامه داشته باشند.

بیشتر بخوانید   اولین شماره از ویژه نامه پیک نمایشگاه صنعت ساختمان منتشر شد

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها