اعلام جزئیات بخشش اضافه خدمت سربازان حین خدمت و مشمولان غایب

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان خراسان جنوبی از بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان حین خدمت و مشمولان غایب خبر داد.

به گزاش “پیام خاوران“، سرهنگ ابوالفضل مومن زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر اعلام معاونت نيروي انساني ستاد کل نيروهاي مسلح و موافقت مقام معظم رهبری (مدظله العالي) به میمنت عید سعید غدیرخم، اضافه خدمت ۳ و ۶ ماهه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی و همچنین مشمولین غایبی که تا تاریخ ۰۱/۰۷/۱۴۰۲ خود را جهت انجام خدمت دوره ضرورت، معرفی نمایند مورد بخشش قرار گرفت.

وی بیان کرد: بر این اساس کلیه کارکنان وظیفه دارای غیبت سنواتی برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی و بهره مندی از بخشش مذکور به کارگزینی یگان مربوطه مراجعه نمایند و مشمولین وظیفه غایب خدمت دوره ضرورت چنانچه با بهره مندی از فرصت پیش آمده ، حداکثر تا تاریخ اول مهر ماه خود را به دفاتر پلیس+۱۰ معرفی و برای اعزام به خدمت سربازی اقدام نمایند ، از مقررات بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند خواهند شد.

معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان خراسان جنوبی افزود: چنانچه هریک از مشمولین وظیفه غایبی که در مهلت تعریف شده برای تعیین وضعیت خدمتی اقدامی ننمایند و یا در تاریخی که برای اعزام آنها تعیین شده در خدمت حاضر نشوند کماکان به موجب ماده مذکور با اضافه خدمت سنواتی به خدمت اعزام خواهند گردید، در ضمن این بخشودگی موجب حذف آثار اضافه خدمت نگردیده و مجوزی برای استفاده از معافیت های کفالت و یا تحصیلی برای دارندگان غیبت سنواتی نخواهد بود.

مومن زاده خاطر نشان کرد: مشمولان و خانواده‌هاي آنها براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان به نشانيwww.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و يا کانال های سازمان به نشانی @khabaresarbazi و @vazifeh_ir از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید   تشییع پیکر شهید علی محمدی به روایت تصویر

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها