معرفی۲معلم خراسان جنوبی،بعنوان منتخبین کشوری جشنواره عصرجدیدیاددهی،یادگیری

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: از مجموع ۸ اثر برگزیده  استانی راه یافته به مرحله کشوری جشنواره کشوری عصر جدید یاددهی-یادگیری،۲ آموزگار دوره ابتدایی به عنوان منتخبین کشور معرفی شدند.

به گزارش “پیام خاوران” مهدی حسنی، با بیان این خبر اظهار داشت: خانم مریم پوریوسف از آموزشگاه بنت الهدی صدر شهرستان قاین و خانم حسینی از از آموزشگاه سعدی شهر خضری، در ردیف منتخبین کشوری این جشنواره قرار گرفتند.

وی، با بیان این مطلب که شرکت و کسب رتبه در این جشنواره، زمینه ساز تعالی و رشد حرفه ای معلمان در دو بخش  تدریس و گفتمان آموزشی رشددهنده می شود، تأکید کرد:  جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری در ادامه اجرای طرح شهید همت، به منظور توانمندسازی نیروی انسانی آموزش و پرورش، به صورت کشوری و شبکه ای، در قالب ۸ درس عملیاتی شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان جنوبی،بااشاره به مشارکت۲ هزارو۱۷۰آموزگارخراسان جنوبی در قالب تیم های مجری طرح شهید همت و مجری بسته زبان آموزی پایه اول، تصریح کرد: در این جشنواره ۲۵۶  اثر منتخب به مرحله کشوری راه یافتند.

به گفته حسنی ،در آیین افتتاحیه مرحله کشوری جشنواره عصر جدید یاددهی یادگیری که از روز یکشنبه ۱۸ تیر ماه سال جاری به میزبانی مصلی تهران برگزار به مدت ۶روز برگزار می شود، معلمان منتخب در دروس مختلف و پایه های اول تا ششم نسبت به ارائه تدریس اقدام خواهند نمود.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پذیرایی از 21500 زائر حرم رضوی در طرح قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها