بیش از ۲۷ میلیارد تومان سهم مالیات سلامت در خراسان جنوبی

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: سهم مالیات سلامت پرداخت شده توسط اداره کل امور مالیاتی خراسان جنوبی در ۳ ماهه نخست امسال ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش “پیام خاوران” علی کریمدادی در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث واریزی‌هایی که در سال ۱۴۰۱ به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری صورت گرفته است اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ از محل مالیات و عوارضی که در سطح استان دریافت کرده‌ایم مبلغ ۲۷۵ میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری پرداخت شده که نسبت به سال قبل آن، ۵۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در این راستا در ۳ ماهه نخست امسال نیز تاکنون ۱۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به حساب  شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری پرداخت کردیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۵۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی به سهم مالیات سلامت در استان نیز اشاره و بیان کرد: سهم مالیات سلامت در ۳ ماهه نخست امسال ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده نیز بالغ بر یک هزار میلیارد تومان به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری پرداخت شده است.

کریمدادی با اشاره به افتتاح ۵ پروژه شهری در سال ۱۴۰۱ تصریح کرد: افتتاح بوستان الهیه بیرجند، بوستان شهید احمدی روشن بیرجند، کمک به فاز دو اجرای کانال جمع‌آوری آب‌های سطحی محله موسی بن جعفر بیرجند و تکمیل فرهنگی و تفریحی محله کارگران بیرجند و احداث گلخانه شهر ماژان از جمله پروژه‌های افتتاح شده در سال ۱۴۰۱ از محل درآمدهای مالیاتی استان است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۱ در حوزه روستایی ۲۴۷ طرح و در حوزه عشایری ۲۳ طرح اجرا و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید   فردا آخرین مهلت ارسال صورت معاملات فصلی بهار 1402

فرزاد فوداجی

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها