۸۴ درصد رشد عملکرد فصل بهار بیمه کوثر

مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه کوثر گفت: فروش این  شرکت در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با ۸۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۳۳ هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال رسید.

به گزارش “ پیام خاوران “ به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، طاهره اسفندیار در خصوص عملکرد ۳ ماهه بیان داشت: این حق بیمه با ترکیب فروش حدود ۸۱ درصدی در رشته های غیرزندگی و ۱۹ درصدی در رشته زندگی محقق شده و فروش رشته عمر و سرمایه گذاری در سه ماهه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته ۷۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در طی این دوره رشته‌های کشتی، انرژی، هواپیما و درمان نسبت ‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین درصد رشد فروش را میان رشته‌های بیمه ای داشته‌اند.

مدیر طرح و برنامه شرکت بیمه کوثر با بیان اینکه بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۴۴ درصدی در سه ماهه ۱۴۰۲، مبلغ ۱۴ هزار و ۶۰۷ میلیارد ریال خسارت به بیمه گذاران پرداخت کرده است، خاطر نشان کرد: در این بخش، سهم رشته‌های غیرزندگی ۸۷٫۷ درصد و بیمه‌های زندگی ۱۲٫۳ درصد از کل خسارت های پرداختی بوده است.

وی در پایان اشاره داشت: با همت و تلاش معاونین، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی این عملکرد تحقق یافته است.

انتهای پیام/

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   خدمت رسانی بیمه کوثر در ایام تعطیل نوروز

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها