خدمات رسانی به مردم، اطلاع‌رسانی شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از اتمام گازرسانی به روستاها ابراز رضایت کرد و گفت: اطلاع رسانی به مردم  بیشتر شود و مسلما این سطح آگاهی می‌‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمن باشد.

به گزارش  “پیام خاوران” آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی ظهر امروز در دیدار مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر مردم آگاهی داشته باشند که دولت مردان برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند و چه اندازه در این جهت سعی و کوشش می‌کنند، مسلما این سطح آگاهی می‌‌تواند خنثی کننده توطئه‌های دشمن باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: اینکه گازرسانی به همه روستاهای استان در حال اتمام است خبر خوشی است، اینها  خودش نوعی از عبادات است تا کار اداری؛ اما در عین حال انگیزه حل مشکلات مردم و گره گشایی از نیازمند ارزش آن فوق مسائل اداری است.

عبادی افزود: در کنار این قضایا و خدمات، چه خوب است که اطلاع رسانی به مردم  بیشتر شود، چه در مورد گاز و چه در مورد سایر خدمات فرقی نمی‌کند، چون به نحوی مردم از خدمت رسانی کم اطلاع هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: امسال ۱۳۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار خواهند گرفت و پرونده گازرسانی به روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان بسته می‌شود.

رحمان محمودی با اشاره به اقدامات شرکت گاز در حمایت از تولید افزود: هم اکنون ۲ هزار و ۱۲۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و تا پایان هفته دولت تمامی بازارچه‌های مرزی، پاسگاه‌ها و برجک‌های دیدبانی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی ضمن تقدیر از همراهی و همدلی نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در گذر از زمستان ۱۴۰۱ یادآور شد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از اقشار کم برخوردار شرکت گاز هزینه گازکشی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی را در قالب تفاهم نامه با دو نهاد حمایتی این اقشار جامعه تا سقف تعیین شده توسط شرکت ملی گاز پرداخت می‌کند.

بیشتر بخوانید   17 درصد مدارس خراسان جنوبی تخریبی است

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها