اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به درجه ۲ کشوری ارتقا یافت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارتقای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از درجه ۳ به درجه ۲ کشوری خبر داد.

به گزارش “پیام خاوران” سیدمحمود اسلامی در سفر به خراسان جنوبی و در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل ارشاد استان خراسان جنوبی اظهار داشت:  ماه محرم فرصتی بی نظیر برای خودسازی و همچنین امر به معروف و نهی از منکر با کمک اقدامات فرهنگی و بهره گیری از زبان هنر عاشورایی است.

وی گفت: یکی از بزرگ ترین درس های این مکتب انسان ساز اخلاص، توکل و ایمان راسخ در همه ابعاد زندگی به خداوند می باشد که تنها با قرار گرفتن در آن مسیر شاهد دگرگونی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد در جامعه خوهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: رضا و تسلیم برابر مقررات الهی یکی دیگر از دروسی بود که خود دلیل برتری جبهه حق علیه باطل در عرصه ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به وجود بزرگان و پدران علوم مختلف در این استان، گفت: مدرسه شوکتیه دومین مدرسه نوین کشور بوده که خود نشان از وجود فرهنگی غنی و ارزشمند در این خطه می‌باشد.

اسلامی با تاکید بر نگاه کلان دولت سیزدهم در خصوص توزیع عادلانه ثروت در تمام نقاط کشور، اظهار کرد: نسبت به رفاهیات و پرداخت معوقات کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی شاهد رخداد اتفاقاتی خوب خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارتقا رتبه این اداره کل  از درجه ۳ به درجه ۲ کشوری خبر داد و گفت:  ارتقاء درجه این نهاد به ۲ کشوری بسیار پراهمیت است چراکه اتقاء رتبه ضمن تاثیر بر توسعه فرهنگ و هنر در استان، مزایا و ویژگی های بسیاری را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید   نماز جمعه در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی برگزار می‌شود

در این نشست حاضرین به بیان مشکلات و دغدغه های شغلی و حرفه ای خویش پرداختند و معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای کمک به حل آن قول مساعد داد.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها