۶۲ هزار قبض برق در استان خراسان جنوبی مشمول پاداش شد

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: به‌دنبال اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی برق، ۶۲هزار و ۲۷۲ قبض برق در این استان مشمول پاداش شد.

به گزارش “پیام خاوران” محسن بخشایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای مشترکین خانگی که مصرف برق آنها در ماه‌های گرم تابستان نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش یافته باشد به‌ازای هر کیلووات‌ساعت از ۵۰۰ تومان تا ۲ هزار تومان پاداش در نظر گرفته شده است.وی گفت: از اول خرداد ۱۴۰۲ و با توجه به صدور ۲۵۲ هزار و ۲۶۸قبض مشترک خانگی در استان خراسان جنوبی، ۶۲ هزار قبض مشمول پاداش شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: پاداش اعمال‌شده برای ۶۲ هزار و۲۲۷ قبض، مبلغ یک میلیارد و ۴۸۹ تومان است که در قبوض مشترکین محاسبه می‌شود.

وی با بیان اینکه کاهش مصرف مشترکین موردنظر ۶ مگاوات‌ساعت محاسبه شده است، افزود:۶۲۲۲۷ قبض مذکورحدود ۲۵ درصد مشترکین خانگی خراسان جنوبی محسوب می‌شوند که مشمول پاداش شده‌اند.

بخشایی بیان کرد: مشترکان در شهرستان‌های بیرجند با ۳،۱۸۸،۰۰۰ کیلووات‌ساعت و بشرویه با ۲۱۶۰۰۰ کیلووات‌ساعت به‌ترتیب بیشترین و کمترین میزان مشارکت و صرفه‌جویی در مدیریت مصرف در مدت یادشده را داشته‌اند.

وی تأکید کرد: مشترکین خانگی با رعایت الگوی مصرف در گرمترین روزهای سال، صنعت برق را در این روزهای بسیار سخت یاری کنند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: ۳۸درصد مصرف برق در تابستان به بخش خانگی اختصاص دارد و این به‌دلیل وجود سیستم‌های برودتی و سرمایشی است.

وی با اشاره به پیش‌ِرو بودن گرمترین روزهای استان در هفته پایانی تیرماه و اوایل مردادماه، بر ضرورت رعایت الگوی مصرف توسط مشترکین تأکید کرد و گفت: به‌دلیل افزایش دما در تیرماه، مصرف استان نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل حدود ۶درصد رشد داشته است.

بخشایی اضافه کرد: همکاری بسیار خوبی توسط صنایع و کشاورزان را شاهد هستیم که علاوه بر آن نیازمند همکاری بیشتر بخش خانگی در موضوع بهینه‌سازی مصرف نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر مشترکین بخش خانگی با استفاده نکردن وسایل پرمصرف در ساعت اوج بار، قرار دادن کولرهای آبی روی دور کند و قرار دادن کولر گازی روی دمای ۲۴ درجه همکاری کنند، این روزهای بحرانی را با موفقیت عبور خواهیم کرد.

معاون فروش وخدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با تقدیر از هم‌استانی‌ها در جهت همکاری با این شرکت در موضوع مدیریت مصرف و استفاده بهینه از انرژی تأکید کرد: بسته تشویقی ۲۰برابری پاداش تا پایان شهریورماه اجرا می‌شود.

وی از مشترکان خواست با مدیریت مصرف انرژی علاوه بر دریافت پاداش، در پایداری شبکه‌های توزیع این شرکت را یاری کنند.

انتهای پیام/۱۰۵

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   تعیین فرصت دو ماهه برای بهره‌برداری از فاز یک مجموعه تفریحی شوکت آباد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها