دیداری متفاوت با پیشکسوتان رسانه خراسان جنوبی/خاطراتی ماندگار بر صفحه تاریخ سرزمین خاوران

همزمان با فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار وبه منظور تکریم وپاسداشت چهره های ماندگار وپیشکسوت رسانه خراسان جنوبی از دو پیشکسوت رسانه استان تجلیل شد.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار و به ابتکار بسیج رسانه خراسان جنوبی از دو نفر خبرنگار پیشکسوت استان قدردانی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی،مسئول بسیج رسانه استان ،مدیرعامل خانه مطبوعات، مشاور رسانه های استاندارخراسان جنوبی باحضور در منازل این خبرنگاران پیشکسوت با آنان دیدار و از تلاش ارزشمند آنان در اعتلای استان وفعالیت در عرصه رسانه قدردانی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در دیدار با جمعی از پیشکسوتان رسانه استان اظهار داشت: تشکر از زحمات بزرگان یک عرصه به خصوص رسانه یک نکته اخلاقی است.

علی فرخنده با بیان اینکه رسانه نقش مهمی را در عرصه ارتباط بین مردم و مسئولین بر عهده دارد، افزود: از سمت مردم به عنوان بیان کننده مطالبات و از سمت مسئولان به عنوان گزارش دهنده اقدامات نقش امیدآفرینی را بر عهده دارند.

وی اظهار کرد: علاقه مند هستیم تا خاطرات پیشکسوتان رسانه به عنوان تاریخ رسانه در خراسان جنوبی شامل تلخی ها و شیرینی ها را بشنویم و از این خاطرات استفاده کنیم.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی- با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان رسانه استان در طول سال‌های گذشته در دستور کار بوده و همواره انجام شده است، افزود: این برنامه امسال با حضور در منازل و با هدف قدردانی از سال‌ها تلاش و مجاهدت این بزرگواران در حوزه خبر و اطلاع رسانی در حضور اعضای خانواده انجام می‌شود.

سجاد رضایی با تاکید بر اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت است، یادآور شد: انجام رسالت خبرنگاری به طور صحیح، بدون همراهی و مجاهدت خانواده امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید   تجلیل از پیشکسوت رسانه خراسان جنوبی در نمایشگاه رسانه های ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی هم گفت:خبرنگاران به عنوان قشری با علم، دانش، تجربه و جسارت شناخته می‌شوند که وظیفه بیداری جامعه و انعکاس دغدغه‌های مخاطبان بر دوش می‌کشند؛ آنهایی که سکانداران متعهد و مسئول انتقال اطلاعات هستند.

محمد قربانی تلاش همراه با صداقت ، ابتکار، خلاقیت وپشتکار را  حاصل  سالها مجاهدت خبرنگاران پیشکسوت استان برشمرد وتصریح کرد: این خبرنگاران همواره با قلم واندیشه خود در اعتلا ومعرفی خراسان جنوبی پیشگام بوده اند.

در این دیدار با حضور در منازل «علی اکبر مهربخش» و «رضا حسین زاده»، خبرنگاران پیشکسوت خراسان جنوبی از فعالیت های آنها در حوزه اطلاع رسانی قدردانی شد.

انتهای پیام/

 

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها