تجلیل از پیشکسوت رسانه خراسان جنوبی در نمایشگاه رسانه های ایران

در مراسمی از غلامرضا جعفرپور مقدم پیشکسوت عرصه رسانه خراسان جنوبی در محل بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و فعالان خبری استان تجلیل شد.

به گزارش ” پیام خاوران “عباس محمدیان  در این مراسم اظهار کرد: در آستانه نیمه شعبان و بعد از وقفه حدود شش ساله این نمایشگاه رسانه ها برپا شد و به هویت و جریان رسانه ای ورود کردیم تا ظرفیت عزیزان رسانه بیشتر نمود داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از برنامه های این‌ نمایشگاه مراسم تجلیل از پیشکسوتان فعال استان ها است که برای اولین بار در دل نمایشگاه رسانه ها انجام می شود و باید احترام پیشکسوتان را بیشتر داشته باشیم.

وی افزود: امروز به این اعتقاد داریم که باید نسل آینده رسانه ای ایران خودش را به علم روز مسلط کند و خبرنگار دیگر نمی‌تواند خارج از تخصص کار کند و باید تخصصی ورود داشته باشد و تخصص گرا بودن جامعه رسانه ای یکی از ضروریات است.

محمدیان بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این آمادگی دارد صفر تا صد آموزش های رسانه ای در استان ها را پشتیبانی کند تا جوانان در عرصه رسانه رغبت بیشتری پیدا کنند؛ فقر محتوای غنی یکی از مشکلات ما است و جوانان باید بتوانند قلم به دست بگیرند و تیترهای مناسبی بزنند و امیدواریم سال آینده با فرصت بیشتر و نمایشگاه با نشاط و پرشورتر را برگزار کنیم.

همچنین معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از نظر برخی زیرساخت ها شاید ضعیف باشد اما از نظر هنر و فرهنگ غنی است و این استان شخصیت‌های بزرگی مانند پروفسور معتمدنژاد پدر علم ارتباطات را دارد.

بیشتر بخوانید   57  کیلومتر راه روستایی خراسان جنوبی بهسازی و آسفالت شد

محمود رمضانی بیان کرد: سومین مدرسه به سبک نوین در خراسان جنوبی به عنوان مدرسه شوکتیه وجود دارد و استان از نظر رسانه و فرهنگ و هنر حرف برای گفتن دارد و اما به دلیل دور بودن از مرکز نگاه به استان نگاه خوبی نیست.

وی افزود: در خراسان جنوبی ۸۷ رسانه دارای مجوز وجود دارد که از این تعداد ۲۸ پایگاه خبری و مابقی نشریات از جمله ۵ روزنامه هستند و ۸۰ چاپخانه در استان داریم و تمام روزنامه ها و نشریات در استان چاپ می شود.

انتهای پیام/۲۵۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها