رسانه‌ها تفکر امید و نوید به آینده قطعی اسلام ناب را منتشر کنند

  • کدخبر: 51399
  • جمعه ۱۳ مرداد ۰۲ - ۱۵:۴۱

امام جمعه موقت بیرجند با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگارگفت: خبرنگاران عزیز  و رسانه‌های الهی و حسینی باید تفکر امید و نوید به آینده قطعی اسلام ناب را منتشر کنند.

به گزارش ” پیام خاوران “ ، حجت الاسلام مهدی رحیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند که در مسجد جامع المهدی (عج) ایراد شد اظهار داشت بشر در زمان تشکیل حاکمیت جهانی حضرت مهدی(عج) طمع زندگی کامل را خواهد چشید و چنین روزی یأس همه دشمنان را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه به دلیل عدم هوشیاری امت اسلام امروز ۱۴۰۰ سال است که عزاداری‌ها ادامه می‌یابد و جامعه به عقب رفت، افزود: امام حسین(ع) به بردارش محمد حنفیه فرمود: « تنها براى اصلاح در امّت جدّم به پا خواستم. مى خواهم امر به معروف و نهى از منکر کنم و به روش جدّم و پدرم على بن ابى طالب(ع) رفتار نمایم.»

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امام حسین(ع) برای اینکه حاکمیت اتمام نعمت و اکمال دین و حکومت نبوی دچار چالش و فروپاشی شد، قیام کردند، ادامه داد: ترک سنت و سیره نبوی و نبود حاکمیت الهی بزرگترین منکر و فسادی بود که امام حسین(ع) برای احیای آن قیام کرد.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به تشکیل حاکمیت اسلامی در ایران، تصریح کرد: البته مشکلاتی داریم اما باید منطبق بر فرامین ولی جامعه حرکت کنیم تا دشمنان مأیوس شوند و این مسیر حسین (ع) و اربعین حسینی است.

وی با تأکید بر اینکه محرم و صفر اسلام را از مرگ قطعی نجات داد چون اگر یزیدان با حرکت زینب (س) در طول تاریخ رسوا نشوند، اسلام تعطیل می‌شود، افزود: امروز اسلام در جهان فراگیر می‌شود و مکتب اسلام ناب و هیات من الذله و مکتب مقاومت به برکت قیام امام حسین(ع) دنیا را می‌گیرد اما تا یأس کامل دشمنان و کمال حقیقی دین و اتمام نعمت که ظهور حضرت مهدی(عج) است این نبرد با دشمن ادامه دارد و حرارت خون اباعبدالله (ع) مددکار همه مومنین و مجاهیدن این مسیر است.

بیشتر بخوانید   امنیت خط قرمز ایران است/تفکر غیرانقلابی مانع پیشرفت است

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه جریان عاشورا و مصیبت بزرگی که بر پیکره اسلام و ائمه اطهار (ع) وارد شد مسئله بسیار شفاف و بی‌تردیدی را نمایان می‌کند که شهادت امام و اسارت اهل بیت(ع) یعنی دشمن و دشمنی دشمن وجود دارد، گفت: در کنار عزاداری باید جریان‌شناس و دشمن‌شناس باشید و در مقابل ولایت‌مداری خود را بر این اساس بچینید.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی گفت: زیارت عاشورا به عنوان هدیه الهی است که امروز ترجمان جریان عاشوراست و درس همیشگی در جریان دشمن‌شناسی به ما می‌دهد که دشمنان اهل فکر و تدبیر هستند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه امروز بیش از چهار هزار اتاق فکر دشمن فعال است که راهبردی‌ترین اقدام آنان برای از بین بردن یک حاکمیت یا مانع تشکیل شدن حاکمیت اسلامی باید جلوی رهبران را بگیرند و جایگاه امامت و ولایت را تخریب کنند، افزود: دشمن با تخریب جایگاه امامت، پیوند مردم با آنان را قطع می‌کند تا بعد بتواند امام جامعه را زندانی و به شهادت برساند.

وی بر خواندن و درک مفاهیم زیارت عاشورا تأکید کرد، گفت: دشمن در طول تاریخ متفکرانی همچون مطهری‌ها و شیخ فضل الله نوری را که جهل‌زدایی از جامعه می‌کردند را به شهادت می‌رساند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی با اشاره به اینکه دروغگویی و دروغگو خواندن حاکمیت اسلامی بزرگترین ابزار دشمن در تخریب جایگاه امامت و لایت است، تصریح کرد: پادزهر دروغگویی دشمن این است که مراقب باشیم و آنچه که آگاهی ندارید و مورد تایید قطعی نیست و مطمئن نیستید را منتشر و پخش نکنید.

بیشتر بخوانید   امام جمعه موقت بیرجند: گناه بزرگ تمدن غرب در مورد بانوان قابل جبران نیست

خطیب جمعه موقت بیرجند در ادامه متذکر شد: دشمن با ابزار رسانه‌ای به دنبال سیاه‌نمایی در ایران اسلامی است تا مردم ناامید شوند اما به لطف الهی و برکت خون شهدا می‌بینیم که دشمن و رژیم پلید صهیونیستی در سراشیبی شدید نابودی قرار گرفته است و قوم سلمان فارسی پرچم آل محمد (ص) را در قدس به اهتزار در خواهد آورد که تحقق آن در گرو بصیرت، مقاومت و ولایتمداری است.

انتهای پیام/

 

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها