خوسف بهشت سرمایه گذاری خراسان جنوبی می‌شود/افتتاح اورژانس بیمارستان خوسف در هفته دولت

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه این شهرستان، بهشت سرمایه‌گذاری استان است و زیربنای توسعه استان خواهد بود گفت: در هفته دولت امسال بحش اورژانس بیمارستان خوسف افتتاح می‌شود.

به گزارش “پیام خاوران“، سید علی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیچ جامعه‌ای رشد نمی‌کند مگر اینکه نیروی متخصص در مسیر پیشرفت قدم بردارد و اگر قرار است تغییر و توسعه باشد در بستر آموزش و پرورش است.

وی گفت: شهرستان خوسف بهشت سرمایه‌گذاری استان خواهد شد و ظرفیت‌هایی در این شهرستان وجود دارد که زیربنای توسعه استان خواهد بود.

فرماندار خوسف افزود: هنوز برخی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری مشکل دارد، اما باز هم سرمایه گذار در شهرستان حضور می‌یابد.

حسینی تصریح کرد: خوسف یکی از قطب‌های سرمایه‌گذاری می‌شود و مهم است که سرعتی به مسیر توسعه در استان بدهیم، این شهرستان در نشان دادن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها موفق نبوده است.

وی ادامه داد: همه مدیران شهرستان همراه با رسانه‌ها خواهد بود و اگر کوتاهی از مدیری صورت بگیرد با فرمانداری منعکس کنید.

فرماندار خوسف خاطرنشان کرد: سالانه حدود ۶۰۰ میلیارد تومان گردش مالی عناب در شهرستان است و آیین برداشت عناب را بزودی در شهرستان خوسف داریم.

حسینی با بیان اینکه خبرنگاران در تبیین واقعیت‌های جامعه اثرگذار است و اصحاب رسانه در استان گمنام هستند گفت: خوسف به دلیل نزدیک به مرکز استان مغفول مانده و آخرین شهرستان در ساخت بیمارستان است و در هفته دولت امسال بحش اورژانس بیمارستان خوسف افتتاح می‌شود.

وی گفت: امنیت و نیروی انسانی بزرگترین پتانسیل و ظرفیت این شهرستان است و برخی زیرساخت‌های شهرستان مانند جاده و آسفالت انجام نشده است و قبل از دعوت از سرمایه گذار باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.

برنامه اتاق شیشه‌ای برای پاسخگویی مدیران به مردم در استان اجرا می‌شود

بیشتر بخوانید   ۱۰۷ کیلومتر شبکه برق در خراسان جنوبی احداث شد

سجاد رضایی،رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: اردوهای راهیان پیشرفت در استان را داریم که نخستین اردوهای راهیان پیشرفت در شهرستان خوسف انجام می‌شود.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی بیان کرد: در سطح استان نگاه کلان نداریم و بسیاری از ظرفیت‌ها و استعدادها برای استان‌های دیگر تعریف وجود ندارد و به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذارها به سمت استان نمی‌آیند.

وی افزود: ضریب نفوذ رسانه‌ای در سطح کشور پایین است و سبب شده بسیاری از پتانسیل‌ها در کشور شکوفا نشود و نیاز به حمایت ویژه است.

رئیس بسیج رسانه خراسان جنوبی خطاب به خبرنگاران با تاکید بر اینکه تولید سوژه و محتوای خبر داشته باشید، عنوان کرد: برجسته‌سازی و قله‌سازی نکردیم، یعنی اینکه نکات مهم در شهرستان به صورت خاص و ویژه به آن نپرداختیم.

رضایی عنوان کرد: اجرای برنامه اتاق شیشه‌ای را در استان خواهیم داشت و در آن مسئولان دستگاه‌های اجرایی برنامه‌های خود را ارائه کرده و پاسخگوی مطالبات مردمی خواهند بود.

وی با بیان اینکه برخی مواقع در جذب بودجه‌های کشور موفق نبودیم افزود: همچنین جشنواره رسانه‌ای امید با حضور فعالان مجازی و رسانه در سطح شهرستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها