اجرای خط ۳۰۰ کیلومتری گازرسانی با ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با اشاره به سخن سردار سلیمانی مبنی بر اینکه “از دل تهدید، فرصت ایجاد می‌شود” گفت: ما نیز از دل تهدید فرصت ایجاد کردیم و مجوز اجرای خط  ۳۰۰ کیلومتر گازرسانی با ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار را اخذ کردیم.

به گزارش “پیام خاوران“، رحمان محمودی در گفنگو با خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها بازوی قوی شرکت گاز در بحث صرفه جویی هستند.

وی به بحران سرما در سال گذشته اشاره و افزود: خوشبختانه با همت و تلاش جمعی توانسته‌ایم این بحران را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسانه‌ها سبب شد با وجود افزایش شدید سرما شاهد کاهش ۲۰ درصدی مصرف گاز در استان باشیم.

محمودی با اشاره به سخن سردار سلیمانی مبنی بر اینکه “از دل تهدید، فرصت ایجاد می‌شود” تصریح کرد: ما نیز از دل تهدید فرصت ایجاد کردیم و مجوزی برای استان اخذ کردیم که شاید در تاریخ شرکت ملی گاز ایران و تاریخ شرکت گاز خراسان جنوبی بی‌نظیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: سابقه ندارد که یک خط ۳۰۰ کیلومتر با ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار که شاید ۴ برابر بودجه سالیانه استان است اجرایی شود که ما این مهم را اجرایی کردیم.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: در این راستا بودجه سالیانه استان را مصوب و موافقت ملی گاز را اخذ کردیم و عملیات اجرایی این پروژه را از تیرماه آغاز کردیم.

محمودی یادآور شد: امید است با بهره‌برداری از این خط بحث پایداری تامین گاز مردم را شاهد باشیم.

فاطمه واعظی نسب

انتهای پیام/ ۱۰۵

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   آماده باش نیروهای امدادی هلال احمر در خراسان جنوبی

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها