فروش ارز اربعین در خراسان جنوبی آغاز شد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی گفت: ثبت نام و فروش ارز اربعین از امروز ۲۸ مرداد از طریق پنج بانک عامل خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش “پیام خاوران“، محمدعلی زرنگ صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال از سوی بانک مرکزی امکانی ایجاد شده است تا زائران اربعین از طریق بانک‌های مشخص شده دینار محلی دریافت کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت نام برای دریافت ارز به صورت غیر حضوری انجام می شود، افزود: در این جهت زائران می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح و سپس ثبت نام در سامانه ناخدا و دریافت کد رهگیری از طریق پیامک، با مراجعه به درگاه‌های بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت و پست بانک درخواست خود را ثبت کرده و کد رهگیری مربوطه را به بانک عامل تحویل دهند.

زرنگ با بیان اینکه ارز مورد نیاز استان تأمین و به شعب منتخب ارسال شده است، افزود: در بانک ملی سامانه بله یا بام برای ثبت نام زائران پیش بینی شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه زائران با دریافت کد رهگیری می توانند با مراجعه حضوری به شعب منتخب، نسبت به دریافت ارز اقدام کنند ادامه داد: زائران می توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار معادل شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای افراد بالای ۵ سال، برای تأمین ارز اقدام کنند.

وی با تأکید بر اینکه بانک‌های عامل در تمام طول مسیر در کشور نسبت به تأمین ارز اقدام می کنند و نیاز به تأمین ارز در شهر محل سکونت نیست، گفت: بانک‌های مربوطه تا ساعت ۱۵ خدمات تحویل ارز به زائران را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   سهمیه خراسان جنوبی از تسهیلات نهضت ملی مسکن در کشور مشخص شود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها