۲۲۰ تن کالای اساسی به خراسان جنوبی اختصاص یافت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان جنوبی گفت: در آستانه اربعین حسینی ۲۲۰ تن برنج، شکر و آرد از محل ذخایر راهبردی کالاهای اساسی به ستاد عتبات عالیات استان اختصاص یافت.

به گزارش “پیام خاوران“، میثم پیشدادیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این مقدار ۷۰ تن برنج، ۶۰ تن شکر و ۹۰ تن آرد است که به منظور برپایی آبین‌های عزاداری اربعین حسینی و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار ستاد عتبات عالیات قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این کالاهای اساسی با قیمت‌های اعلامی درب انبار توزیع می‌شود، گفت: برنج هندی “۱۱۲۱” با قیمت هر کیلوگرم ۳۳ هزار تومان برای برپایی مواکب و هیات‌های اربعین حسینی در مرز و کشور عراق در نظر گرفته شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان جنوبی عنوان کرد: شکر سفید نیز با قیمت درب انبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان با احتساب یک درصد مالیات بر ارزش افزوده برای هر کیلوگرم در اختیار موکب‌های اربعین استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: طرح عرضه کالاهای مورد نیاز موکب‌های اربعین برای این ایام با قیمت دولتی اجرا می‌شود و این کالاها از محل انبارهای ادارات کل غله و خدمات بازرگانی و کارخانه‌های آردسازی استان خراسان جنوبی تامین شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   محدودیت‌های ترافیکی عید سعید فطر در بیرجند اعلام شد

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها