تبیین هنرمندانه اقدامات دولت سیزدهم انجام شود/بسته رسانه‌ای برای هفته دولت تهیه شود

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه اقدامات دولت سیزدهم هنرمندانه در هفته دولت برای مردم تبیین شود گفت: بسته رسانه‌ای برای هفته دولت باید تهیه شود.

به گزارش “پیام خاوران”، علی فرخنده صبح امروز در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته دولت گفت: روابط عمومی نقش بی بدیلی  در کمک به مدیران دستگاه‌های اجرایی دارند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در هفته دولت قرار است یک اتفاق متفاوتی در حوزه اطلاع رسانی انجام شود که دستورالعمل مربوط به دستگاه ‌ها ارسال شده است.

وی از تقویت امید در جامعه، اصلاح نظر رسانه‌های معاند نسبت به دولت سیزدهم و تقویت سرمایه اجتماعی به عنوان سه هدف کلان هفته دولت یاد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی تاکید کرد: اقدامات دولت سیزدهم را باید هنرمندانه برای مردم بیان کنیم.

وی با بیان اینکه با توجه به مشکل معیشتی گفتمان رایج، گفتمان اقتصادی است افزود: باید اقدامات دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد  به خوبی بیان شود.

فرخنده با بیان اینکه تحقق وعده‌های رئیس جمهور در هفته دولت باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اولین اقدام قبل از هفته دولت، تشکیل ستادهای بزرگداشت هفته دولت تا پایین رده هر دستگاه اجرایی است.

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خراسان جنوبی متذکرشد: بسته رسانه‌ای برای هفته دولت باید تهیه شود که در این راستا نمایشگاه سیر و روایت پیشرفت برگزار خواهد شد.

وی از حضور  مدیران دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌های رسانه ملی، حضور میدانی در مساجد و محلات و بر پایی میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه به عنوان دیگر برنامه‌های هفته دولت یاد کرد.

فرخنده، شعار امسال هفته دولت را دولت مردم اعلام کرد و گفت: درباره شهدای هفته دولت باید برنامه‌ای در هر دستگاه برگزار شود.

بیشتر بخوانید   آماده باش بیش از 80 تیم امدادی در خراسان جنوبی/تمام جاده ها باز اما لغزنده است

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برجسته سازی وعده‌‌های دولت در قالب عهد، وفا، نشست با جامعه هدف، پیش‌بینی سفرهای شهرستانی  از دیگر برنامه‌های هفته دولت است و گزارش اقدامات هر دستگاه  در هفته دولت باید به شورای اطلاع رسانی استان ارسال شود.

به گفته وی امسال یک دستگاه برتر در حوزه رسانه‌ای در جشنواره شهید رجایی انتخاب خواهد شد که یکی از ملاک‌ها اقدامات انجام شده در هفته دولت است.

روابط عمومی‌ها امید آفرین و راوی پیشرفت‌ها باشند

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه نقطه مرکزی دولت سیزدهم جلب رضایت‌مندی مردم است گفت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت با روایت پیشرفت‌ها، امید آفرین باشند.

مهدی مرادی اظهار داشت: هفته دولت یک رویداد بسیار مهم است که در آن برنامه ریزی مناسبی برای تبیین خدمات دولت سیزدهم به مردم باید انجام شود.

وی تاکید کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که دروغ پردازی توسط دشمن گسترش یافته و رسانه‌های زرد و خاکستری هم به این موضوع دامن می‌زنند.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به این نکته که روابط عمومی‌ها باید جایگاه خود را به خوبی تشخیص دهند افزود: با جهاد با قلم و همراه با روحیه انقلابی و با آرایش قوی نیروی انسانی جهادی و کارآمد باید در برابر جنگ جهادی و شناختی دشمن بایستیم.

مرادی بیان کرد: روشنگری افکار عمومی افراد جامعه یکی دیگر از وظایف ما است و اگر می‌خواهیم در استان هادی خوبی باشیم باید هنرمندانه به این موضوع بپردازیم.

بیشتر بخوانید   توانمندسازی فعالان حوزه مد و لباس در خراسان جنوبی

وی افزود: مردم لحظه به لحظه در فضای مجازی مورد بمباران دشمن قرار دارند و باید برنامه ریزی مناسبی در این زمینه انجام دهیم.

مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی گفت: امید آفرینی و روایت پیشرفت‌ها از دیگر وظایف مهم روابط عمومی‌ها است. جلب اعتماد مردم نیز از دیگر وظایف ما است.

مرادی اظهار داشت: همراه سازی و مدیریت صحیح، اساسی‌ترین وجه حکمرانی است. دولت سیزدهم توجه خاص به اقناع سازی مردم دارد و نقطه مرکزی دولت سیزدهم جلب رضایت‌مندی مردم است.

انتهای پیام/ ۱۰۱

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها