سرپرست معاونت روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد

ثریا منصوری  به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی منصوب شد.

به گزارش  “پیام خاوران” مهدی مرادی مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری، بر ضرورت تولید محتوای هوشمندانه و مؤثر در روابط عمومی دستگاه های اجرایی تأکید کرد.

وی گفت: با توجه به اهتمام دشمن در پیاده سازی تمام مؤلفه‌های جنگ شناختی و ترکیبی، نحوه مواجهه با اقدامات دشمن در این زمینه مهم است.

مرادی با تأکید بر اینکه در شرایط حاضر، جنگ سرد با استفاده از ابزار تلفن همراه و در محیط زندگی رخ می‌دهد، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی این است که با تولید محتوای هوشمندانه بر روی افکار عمومی اثر بگذارد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری متذکر شد: از آن جایی که تمام تلاش دشمن، دلسرد کردن مردم از نظام با اشاعه اخبار کذب و نادرست است، این تکلیف ماست که با تبیین درست نسبت به خنثی سازی این توطئه ها اقدام کنیم.

مرادی با اشاره به سختی کار روابط عمومی و اینکه زمان خاصی ندارد تأکید کرد: تکلیف روابط عمومی در این شرایط، مصداق جهاد با لسان و قلم است.

وی از اقدامات ارزنده دولت سیزدهم در استان خراسان جنوبی گفت و خاطرنشان کرد: انعکاس این اقدامات به تزریق روحیه امید در جامعه و در حقیقت شکست نقشه های دشمنان کمک می‌کند.

در پایان این مراسم حکم انتصاب ثریا منصوری به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی اهدا شد.

در متن حکم خانم منصوری آمده است: با توجه به تجربیات، توان و تعهد خدمتی سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری تعیین می‌شوید.

بیشتر بخوانید   صفحه اول روزنامه‌های امروز خراسان‌جنوبی/قول وزیر بهداشت برای تکمیل بیمارستان بشرویه

امید است با توکل به خداوند متعال، ضمن تلاش در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل با تمامی نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری و بهره‌گیری از استعداد و توان نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد موجود، با اتخاذ تدابیر مناسب و مدیریت جهادی در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، اندیشه‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی، رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی، تلاش کرده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی، جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دولت موفق باشید.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها