اختصاص یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار برای تدوین نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان پیش بینی شده است که تیم پژوهشی انتخاب شده و برای آن یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار گذاشته شد.

به گزارش “پیام خاوران” علی فرخنده صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: رهبر انقلاب سال گذشته فرمودند زنده کردن امید و اعتماد مردم بهترین دستاورد دولت سیزدهم است.

وی گفت: رمز ماندگاری شهید رجایی خداباوری و خدامحوری بود و ۲۷ روز ریاست جمهوری سبب شد شهید رجایی ماندگار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: امروز برای برون رفت مشکلات نیاز به خداباوری و خدامحوری داریم و نخستین نگاه مدیران کل استان تحول در ساختار، تحول در زیرساخت، تحول در منابع و تحول در محتوا است.

فرخنده با بیان اینکه طی دو سال گذشته ۱۰۷ درصد رشد اعتبارات تملک داشتیم تصریح کرد: در حوزه فصل ۵ حدود رشد ۱۰۴ درصدی داشتیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در حوزه ترویج نماز و جذب اعتبارات برتر بودیم و تایید ارتقای جایگاه اداری ارشاد استان نیز از رتبه ۳ به ۲ رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اختتامیه جشنواره مطبوعات شرق کشور را برگزار کردیم و جشنواره ملی سواد رسانه و جایزه بزرگ پروفسور معتمدنژاد امسال انجام می‌شود‌.

فرخنده اظهار داشت: در حوزه هنر توجه به مناطق کم برخوردار داشتیم که امسال نیز در شهرستان‌های استان آموزش تئاتر برگزار می‌کنیم و سال گذشته رویداد انسجام اسلامی و اعتماد به نفس ملی هفته فرهنگی استان برنامه ریزی کردیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته موزه عبرت استان بازسازی شد افزود: طرح استانی اصیلا را در حوزه مد و لباس امسال برگزار می‌‍کنیم و جشنواره استانی شعر طنز استان بعد از شش سال فعال شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سال گذشته تکریم جامعه ایثارگری و رسانه برگزار شد و امسال یادواره شهدای هنرمند را در دستور کار داریم.

بیشتر بخوانید   نظام رتبه بندی در راستای حرفه ای گری رسانه های خراسان جنوبی اجرا می شود/ پیشنهاد تشکیل اورژانس رسانه در حوادث

فرخنده بیان کرد: سال گذشته واگذاری تسهیلات در فعالیت های هنری و حوزه مد و لباس با همکاری بنیاد علوی انجام شد.

وی عنوان کرد: سال گذشته در سفر رئیس جمهور ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبارات فرهنگی سهم ارشاد استان بود و تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان پیش بینی شده که تیم پژوهشی انتخاب شده و برای آن یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار گذاشته شد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/۱۰۶

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها