ارائه خدمات ارزی در شعب مرکزی بانک ملی شهرهای بیرجند و قاین در روز تعطیل

مدیر امور شعب بانک ملی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی از ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین حسنی در شعب مرکزی بانک ملی شهرستان‌های بیرجند و قاین در روز جمعه سوم شهریور ماه خبر داد.

محمدعلی زرنگ در گفتگو با “پیام خاوران” اظهار داشت: دو شعبه مرکزی بانک ملی شهرستان‌های بیرجند و قاین به منظور تحویل ارز به زائران اربعین حسینی در روز جمعه سوم شهریور ماه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ آماده خدمات رسانی به همشهریان است.

مدیر امور شعب بانک ملی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی گفت: سایر شعب ارزی از ۲۸ مرداد لغایت ۱۴ شهریور  تاساعت ۱۸  در زمینه تحویل ارز اربعین فعالیت خواهند کرد.

زرنگ بیان کرد: امسال از سوی بانک مرکزی امکانی ایجاد شده تا زائران اربعین از طریق بانک‌های مشخص شده دینار محلی دریافت کنند که ثبت نام برای دریافت ارز به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا زائران می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح و سپس ثبت نام در سامانه ناخدا و دریافت کد رهگیری از طریق پیامک، با مراجعه به درگاه‌های بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت و پست بانک درخواست خود را ثبت کرده و کد رهگیری مربوطه را به بانک عامل تحویل دهند.

مدیر امور شعب بانک ملی و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی با بیان اینکه ارز مورد نیاز استان تأمین و به شعب منتخب ارسال شده است عنوان کرد: در بانک ملی سامانه بله یا بام برای ثبت نام زائران پیش بینی شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی ادامه داد: زائران می‌توانند تا سقف ۲۰۰ هزار دینار معادل شش میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای افراد بالای ۵ سال، برای تأمین ارز اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   پنجمین شکوه همدلی در رزمایش کمک های مومنانه کارکنان کویرتایر

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها