پنجمین شکوه همدلی در رزمایش کمک های مومنانه کارکنان کویرتایر

پنجمین شکوه همدلی در رزمایش کمک‌های مومنانه کارکنان کویرتایر رقم خورد و بار دیگرصحنه زیبایی از مشارکت عزت مندانه را در دفتر اقدامات ماندگار این واحد صنعتی به ثبت رساند.

به گزارش “پیام خاوران” در ماه ضیافت الهی و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع)، پنجمین رزمایش کمک‌های مومنانه کارکنان کویرتایر با حضور رئیس دانشگاه پیام نور کشور، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، درجوار مزار شهید گمنام برگزار شد.

رزمایش کمک مومنانه در کویرتایر الگو و أسوه در  واحدهای صنعتی است

دادستان عمومی وانقلاب مرکز خراسان جنوبی در این مراسم گفت: رزمایش کمک مومنانه در کویرتایر یک الگو و أسوه است که باید به دیگر مراکز تولیدی و صنعتی تسرّی یابد.

حجت الاسلام والمسلمین علی نسائی‌زهان با تمجید از برگزاری کمک مومنانه در کویرتایر گفت: مدیریت انقلابی و جهادی مهندس زینلی همانگونه که در صنعت زبانزد است در بحث مشارکت‌های اجتماعی و کمک‌های مومنانه نیز الگوساز و أسوه پرور است.

وی یکی از مصادیق تقوای الهی را دستگیری از نیازمندان و محرومین خواند و اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان ثواب و عقاب اعمال به طور مضاعف ثبت و ضبط می‌شود و کارکنان کویرتایر با هنرمندی در چنین ماه باعظمتی، این اقدام شایسته را رقم زدند و یک هزار و ۶۰۰ سبد غذایی را به اقشار محروم و نیازمند اهدا کردند.

کویرتایر در سال جدید، جهش تولید را با مشارکت مردمی رقم خواهد زد

مدیرعامل شرکت کویرتایر نیز در این مراسم اظهار داشت: کویرتایر با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، هرساله رزمایش کمک های مومنانه را با مشارکت کارکنان خود برگزار می‌کند که این خود نمونه‌ای از مشارکت مردمی است.

سید محمدحسین زینلی تصریح کرد: امسال و در این رزمایش یک هزار و ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۸۵۰ هزار تومان، جمعا به ارزش یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان به اقشارآسیب پذیر جامعه تقدیم خواهد شد که حدود ۵۰ درصد این مبلغ توسط کارکنان کویرتایر تامین و اهدا شده است.

بیشتر بخوانید   طرح توسعه کویرتایر به دلیل جهش‌های ارزی روی زمین مانده است

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشد بیش از ۴٫۵ برابری سود سال قبل اظهار امیدواری کرد و گفت: شعار سال جدید، جهش تولید با مشارکت مردم از طریق عرضه سهام طرح توسعه کویرتایر در بورس پیش‌بینی شده که مشارکت مردمی را می‌طلبد و سبب جهش تولید خواهد شد.

زینلی گفت: در سال جدید طرح توسعه‌ای جدید به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان با ارزبری ۲۳۰ میلیون دلار در دستور کار است که نوید بخش اتفاقات خوب در سال جدید و سال‌های آینده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر با ابراز خرسندی از نوآوری‌های بیشمار در کویرتایر یادآورشد: در سال گذشته تقریبا هر ماه سه طرح و کار جدید عرضه و رونمایی شده که هنوز طرح‌های زیادی در نوبت اعلام و رونمایی داریم.

 زینلی افزود: حضور شهید گمنام و برگزاری رزمایش کمک مومنانه در یک واحد صنعتی همچون کویرتایر، موجبات بروز برکات زیادی است که سبب سرآمدی و سربلندی کویرتایر در عرصه‌های گوناگون شده است.

انتهای پیام/۱۰۲

چاپ و دانلود PDF

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها