اتمام طرح بازسازی گلزارهای شهدا در خراسان جنوبی تا ۲ سال آینده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از اتمام بازسازی گلزارهای شهدای در استان تا ۲ سال آینده خبر داد و گفت: ۳ فیلنامه در زمینه زندگی نامه شهیدان در حال ساخت است.

به گزارش “پیام خاوران“، ابوالفضل نوفرستی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی اظهار داشت: تمامی گلزارهای شهدای استان تا ۲ سال آینده بازسازی و مرمت می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی بیان کرد: ۳ فیلنامه در زمینه زندگی نامه شهیدان آهنی، آتش دست و شهیده حسینی (شهیده دوران کرونا در استان) در حال ساخت است.

وی بیان کرد:  سهمیه خراسان جنوبی برای اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به کربلای معلی، ۲ هزار نفر است که برخی اعزام شده‌اند و برخی در حال اعزام هستند.

نوفرستی گفت: مرکز فیزیوتراپی ویژه جانبازان و ایثارگران استان و خانواده‌هایشان در استان راه‌اندازی شده و آمبولانس این مرکز نیز از فردا فعال می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان جنوبی عنوان کرد: تاکنون برای یک هزار و ۱۲۴ نفر از ایثارگران استان در دستگاه‌های اجرایی و بخش غیر دولتی شغل ایجاد شده و تسهیلات اشتغالزایی جامعه ایثارگران استان افزایش ۱۰۰ برابری داشته است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۵۹۵ قطعه زمین و ۴۹۳ فقره تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن به ایثارگران استان اعطا شده و ۱۰۰ نفر از ایثارگران نیز برای دریافت زمین در مناطق روستایی و ساخت و ساز روستایی به بنیاد مسکن استان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/ ۱۰۲

چاپ و دانلود PDF
بیشتر بخوانید   رشد 20 درصدی فروش نفت‌گاز در پایانه مرزی ماهیرود

ارسال نظر

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

پربازدید ترین خبرها